又是行山時候


秋高氣爽
今日又一早出發行山
從北港出發
行了一大段車路
在這個路口轉右


沿路直行
好快就見到上山路口



由這裏開始
就一路向上


好快行到竹林
今日好好陽光


可以看到藍天


路段真係好斜
行起特別費氣力
我要慢慢行


到達茅坪休憩地
有幾個不同路口


今次我哋
不去西貢
行去梅子林
落馬鞍山
富安花園



跟住都是下山的路
對我來說輕鬆得多


見到溪流
感覺特別舒服



下面是個山谷


很多蹋樹
橫跨在路上


曾經有民居
癈屋入面也有蹋樹


又有阻路蹋樹


要咁樣通過


另一條
上另一座山的路


到了梅子林
以為過橋
可以行到馬鞍山


橋下一潭流水


有個休息亭


好靚嘅藍天


結果行了十幾廿分鐘
原來前無去路
要行回頭路
到過橋前
梅子林路落市區



由九點鐘出發
到十二點幾才到達
馬鞍山富安花園
吃個午餐


根據手機紀錄
我們行了一萬弍千多步
行了62層樓梯




28 則留言:

  1. 我昨天走了兩萬多步,今天腳痛!

    回覆刪除
  2. 我係臉書見友人行同一路徑

    回覆刪除
  3. 清理好D塌樹會行得方便好多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地邊有咁快手,有好多有人住的地方,都未清理。

      刪除
  4. EE,想問吓由茅坪經梅子林行落去富安花園,除咗橋果度,中間多不多沒路牌的路口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由茅坪經梅子林行落去富安花園,除咗橋果度,之前只有一個分叉路,只要你唔入村,行馬鞍山落樓梯直行便可。我影到兩個背影都係其中一條入村路,都唔好行入去。

      刪除
    2. Thank you EE,等我試下PLAN唔PLAN到條路線^_^

      刪除
    3. 唔使客氣,其實好易行,大部分人都從富安行去茅坪,再選擇落山路徑。

      刪除
  5. 天氣好好, 行山都舒服D 呀, 沿途多人嗎~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地早出發,上山路好少人,但落山見到好多對頭行人

      刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便