[煌府]午餐



今天國慶假期
老朋友相約午餐
出了尖東的[煌府]
我第一次幫襯
老朋友久不久都會來
呢個是她介紹
漢堡包
她說上月來
是一碟三個
今次縮水只得兩個
我試左小小
個餡是芥末蝦膠
都幾好味


好脆的類似春卷炸物


蝦膠醸茄子


三款腸粉
叉燒飯
多多叉燒
睇到只係$30.8元
另外棉花雞


金錢肚
馬拉糕
都唔錯
全部點心一個價$18.8元


我們合共六人
其中一位老友
很久沒見
大家傾得開心
呢餐老友請
多謝曬






24 則留言:

  1. 吓?乜依家啲中菜連漢堡包都有㗎!!?

    回覆刪除
  2. 全都點心一個價$18.8, 幾好喎!
    迷你蝦膠漢堡又幾得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家茶樓點心唔平,呢個算抵食。

      刪除
  3. 💫*☾好友♦🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗❉
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗¤
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝晚安☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗🌟。゚★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║*°¨✨
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝✬。゚✾
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝∴週二∵🐈
    ☘۩۞۩ღೋგஜ✾♫♩ഐ♬♪
    脆的炸物+蝦膠醸茄子+三款腸粉+棉花雞+馬拉糕...睇到我口水流

    回覆刪除
  4. 飲茶可以食burger夠特別

    回覆刪除
  5. EE去呢間煌府望落都唔錯...
    之前係肥人公司附近都開左煌府, 我地班同事都覺得唔好食....從自就無去LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 煌府都唔係間間好食架,呢間算唔錯,假日又易搵位。

      刪除
  6. 香港飲茶真係多款式…
    而$18.8 係唔係已經特價呀?

    回覆刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐