宅男廚房~Pizza


星期日
宅男今天宅在家
中午我又可乘機休息
今次
他要做阿茂
午餐只可食Pizza
素食冇乜料
只有磨菇加三色椒


批皮介乎厚薄之間
邊皮好脆
中間似麵包多一點
因為就我口味
芝士用得較少
個汁用茄醬加工煮過
味道不錯









27 則留言:

  1. ☁*¨🌙好友🌟・゚🌜晚安喇喂🌛💫
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧。゚💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♬♪
    /└-(____/♫♩
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄¤
    ╔╗╔╗╔╗╔╣◇*¨*✨
    ╚╣╚╝╚╝╚╝*º°¨*¤。。゚❉⊹
    ╚╝.__☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
    ___★__║║─║─║╗─╠╣──║
    _✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩
    💞開心萬事得╠╣aΡpy週一💕
    Pizza有磨菇加三色椒...也好味道

    回覆刪除
  2. 可以一半小芝,一半正常芝士嘛.

    回覆刪除
  3. 幾日前我都做咗個pizza, 同傳統不同,我係用白汁的!

    回覆刪除
  4. 係囉,下次一半多芝士,宅男可以enjoy 多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,香港芝士好貴,唔使食太多。

      刪除
  5. 只要有芝士加蕃茄實夠味.

    回覆刪除
  6. 下次整兩個細嘅, 一個多芝士, 一個少芝士

    回覆刪除
  7. 焗得靚,有色彩,吸引人呀。

    回覆刪除
  8. 自己整可以控制材料, 好好多呢~
    望落都幾靚仔, 加上宅男心機, 一定好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 素食材料自己整最好。
      味道還不錯。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...