悼念粵劇名伶[吳君麗]女士




粵劇名伶
吳君麗女士
於昨日(九月廿六日)逝世
[麗姐]是粵劇名旦
有《玉喉艶旦》美譽
也是粵語片演員
相信大家
有看電視粵語長片
一定會看過她的演出




[麗姐]在2008年
曾參與
電視劇畢打自己人》演出


我的少年時代
也是[麗姐]的戲迷
聽到她逝世的消息
心中很感慨
人生就是這樣
有生便有死
祝愿她早登極樂
戲迷不會忘記她的



吳君麗 - 青青河邊草
大家有聽過呢首歌嗎?







16 則留言:

  1. 花旦之中我都幾喜歡吳君麗,不過排第一咁當然梗係白雪仙啦,羅艷卿我都好鍾意,其她嘅就一般.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講嘅我都喜歡,還有芳艶芬都係我偶像。

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢好啱做苦情戲,不過,我初出道係刀馬旦。

      刪除
  3. 原來係呢位姐姐,到老都好靚女.

    回覆刪除
  4. 肥人只聽過名字沒睇過大戲呢~

    回覆刪除
  5. 原來係佢~~以前見到佢有幫TBB拍下戲~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...