十二黃蓮蓉月


又見到月餅
係大澳出品十二黃蓮蓉
大家可有興趣
照片在某機構
辦公室所拍
因為不認識物主
所以沒機會一嘗
這款月餅盒
體積同普通一樣大
即是一個十二黃
等如四個三黃蓮蓉
聽說這間
餅店的月餅是
人手所做
不知一盒十二黃
要多少錢呢?


23 則留言:

  1. 話咁快又一天過👀╠╣aΡpy週末
    💫✾☾*。๑好友🌜晚安喇喂🌛
    ╭───────╮✬
    │瞓覺豬呢🌟│
    ╰───────╯★
    ╭───────╮
    │甜夢安睡✨│
    ╰───────╯º°¨⊹
      ❉
       *
     .¤∧_∧・•*💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___♫♪
    /└-(____/♩♬
    ۩۞۩ღೋგஜº°¨ഐ。゚☆
    人手所做,一盒十二黃我都有興趣呢

    回覆刪除
  2. 除咗嘩😱同O咀😨唸唔到講咩好!究竟整咁大嘅原因係咩!hahahahah..

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 應該係舊有架,近年太多新潮月餅,所以冇人提咋。

      刪除
  4. 好大個月餅噢!不過我鍾意正常月餅。

    回覆刪除
  5. 其實佢有細個架....仲有好多口味架..五仁呀雙黃呀等等....
    日日都新鮮出爐擺係度比大家一個個咁買架...
    大澳人上

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你係大澳人,難怪咁清楚,有機會要入去幫襯下。

      刪除
    2. 只有中秋前一個月開始先有月餅架, EE要食就要下年中秋啦~
      不過美珍日日都有麵包出爐架, 但好快就賣晒LU~
      有時我地買白麵包, 都要早餐經過時ORDER定呢..hahaa

      刪除
    3. 明白,多謝你的資料。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...