牛牛。。素湯


連續返工幾日
真是有點累了
放工時
天氣明顯涼了很多
大家記得出門要多帶件衫

今日讓大家睇睇
早前回家路上遇到的情境
呢群牛牛
本來是陣容強大
排在馬路上
擋著保姆車慢行
可惜我摷相機太
牠們見到我們的車子
才散開兩邊
數過
大大小小共21隻
好難想像牠們
在那裡跑出來





閒話說過
介紹呢款素湯給大家
大家或者還記得
我煮過的[三文魚骨雙番湯]
呢過都係"番茄同番薯"
加多了一樣"腐皮"

[番茄番薯腐皮]素湯


呢個不需落肉
已經好清甜
還帶些少豆香
腐片又滑滑
愛素的朋友
不妨試試




62 則留言:

  1. 原來牛牛..素湯是這個意思。: ) 祝週末愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來係個標題吸引你入來,謝謝你.

      刪除
  2. 我都戒咗牛3年有多! 呢個湯唔錯呢!

    回覆刪除
  3. EE,見標題本想問牛牛又點算素呀?
    估唔到,原來。。EE,你識食字架!

    回覆刪除
  4. 蕃茄我多數搭薯仔, 冇試過蕃薯喎.

    回覆刪除
  5. EE ~ 未試過用番薯同腐片煲湯
    你個外框綠色好橙眼

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個綠色照計唔橙眼架?
      呢個係滾湯,唔使煲好耐,不妨試下.

      刪除
  6. 見到有隻小牛牛,好可愛!希望他們平平安安:-)
    EE,呢個湯都係我媽媽好愛煲既湯^^正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地身光頸靚架,因為西貢大把糧草,我地見到佢地都要停車讓路.
      呢個我都覺得好正.

      刪除
  7. 咁多牛牛...好可愛呀!我戒吃牛肉很久喇....
    哈哈…我以為牛牛吃的素湯....

    回覆刪除
  8. 哈哈,呢個標題可能令大家摸不著頭腦.

    回覆刪除
  9. MY █▄ϑVҼ 好姊妹・゚★晚安夢甜喇喂☁:-*。
    \(◕ヮ◕)/Ha Ρpy•♡又到週六。¤•・天天向快樂前進。・゚
    •*齊齊。.❉•都有健康的身體•*齊齊。活出精彩每一天
    ╔══╗╔══╗░╔╗╔╗
    ╠══║╠══║░║║║║╔╗*¨`*•\(◕ヮ◕)/
    ║══╝╚══║░║║║║╚╝¸.•*¨*ღ`*•♡
    ║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗ ╔╗...∧_∧*¨❤
    ║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝ ╚╝(`・ω・´)つ
    ▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓∪░▒▓¸.•*¨*✿

    回覆刪除
  10. 真係通街都係牛,怕唔怕佢撞到你地架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時都有D驚佢撞埋駕車度,好在佢地識得行埋一邊

      刪除
  11. 呢個素湯可以煲俾大魔怪飲喎!

    回覆刪除
  12. 嘩!一共21隻...佢地係邊度黎架?
    佢地牛群馬強,好彩有人車親佢地咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢地係邊度黎,越走越接近民居.

      刪除
  13. 好多年冇食牛,素湯啱我。

    回覆刪除
  14. 好多年冇食牛,素湯啱我。

    回覆刪除
  15. 人車爭路; 出入可要小心..
    番茄番薯腐皮素湯, 定試吓..^0*

    回覆刪除
  16. 蕃薯滾湯, 真係好特別, 人少滾一個湯夠飽.

    回覆刪除
  17. 番茄配番薯即是有少少清甜是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 番薯中和了番茄的酸味,腐皮又有豆香.

      刪除
  18. EE...
    以前都試過用蕃薯 + 薯仔來煲湯.....真係幾香甜, 味道又有清香....

    回覆刪除
  19. 牛牛其實好可愛,也不怕人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時,我聽到有朋友話佢地係「野」牛,我都會忍唔住話其實佢地好馴的,野豬才是「野」。

      刪除
    2. 呢群牛牛見慣大場面,同埋西貢好多靚草,佢地好夠糧食,所以並不野性.

      刪除
  20. 嘩~乜真係咁多牛~!!咁好危險喎駕車~!

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 唔係架,落小小鹽己經係美味素湯.

      刪除
  22. 又會有咁多牛牛既。個湯好特別,似糖水多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係糖水,落小小鹽己經係美味素湯.
      唔明原來牛牛咁好生養.

      刪除
  23. 愛吃腐皮.......又滑又香!
    今晚我也吃了蕃薯.......上湯紫薯油麥菜, 第一次吃這樣的配搭哩。

    回覆刪除
  24. 腐皮和番薯我都中意,哈哈!我諗我要加埋羗先得啦!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...