九龍城街市~賣潮州糕點的小店



朋友仔推薦
九龍城街市
樓上舖位
一問賣潮州糕點小店
我做的豆沙包
就是到這裡買的

買左半打韭菜餃
個皮做得很靚
肉餡食出係自家製品
非工廠貨可比



老闆好健談
詳細為我地介紹佢地製品
可惜我記不清



‧原來老闆信佛
佢每天都寫佛經
日子有功
寫得一手好字
大家不妨欣賞下



呢位老闆信佛
有慈悲心腸
相信一定唔會做有害食物
大家去開九龍城
不妨上街市睇睇
有冇野o岩食

地址
九龍城衙前圍道100號
街市一字樓M18號
(近豬肉檔)




76 則留言:

  1. EE很喜歡去九龍城行街街喎。
    九龍城潮州糕餅店,我淨係識和記隆,不過潮州餅比較甜及油膩。
    佢手字絕不簡單呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,九龍城感覺好過商場。
      老闆乎字真係好靚.

      刪除
  2. 街巿樓上邊個位置,我無見過嘅?

    回覆刪除
  3. 嘩~D 字真係好靚~我手字..嚇死人架~寫到打風咁

    回覆刪除
  4. 晶瑩通透的賣相,韭菜一定好香口,想食呀!
    手寫真係太強了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好食,個皮唔錯。
      老闆乎字真係好靚.

      刪除
  5. 手字寫得好靚呀~~~~韭菜餃皮咁薄, 一定好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好食,個皮唔錯。
      老闆乎字真係好靚.

      刪除
  6. EE,見到我已經好想食,近期我超大食,肥咗好多,這隻餃我最鍾意食,手字真係好靚好勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好食,個皮唔錯。
      老闆乎字真係好靚.

      刪除
  7. 原來街市樓上有韭菜餃賣個皮見到很靚喎!下次買來試吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其他食品都做得好好,你上去睇下啦

      刪除
  8. 老闆手好字真係好有'行'氣喎!好有祥和感!

    回覆刪除
  9. 個韮莱餃好得呀!我上星期返咗香港幾日,都去咗九龍城嘢,下次都要埋呢度先。老闆手字又係好得。

    回覆刪除
  10. 真係超好食......可惜妳唔食筍粿.....重正......清心丸無得頂添!

    回覆刪除
  11. 用手抄! 真的好靚呀! 欣賞。。^^

    回覆刪除
  12. 九龍城有好多潮州糕餅店,但有未食過這間!

    回覆刪除
  13. 老闆手字唔簡單啊!
    韮菜餃好靚, 有機會試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,他寫得非常工整.
      去開九龍城不妨上去睇睇

      刪除
  14. 好介紹呀 ! 等我下次去試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯架,去開九龍城不妨上去睇睇

      刪除
  15. 回覆
    1. 真係唔錯架,去開九龍城不妨上去睇睇

      刪除
  16. 老闆好勁,d字以為係印刷出黎!
    我都想試佢d糕點:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,他寫得非常工整.
      去開九龍城上去睇睇,還有好多好野食

      刪除
  17. 水晶皮好靚丫
    記住呢間舖頭,下次去開九龍城幫親下

    回覆刪除
  18. 老闆禮貌食物可以不妨多買,值得妳推介

    回覆刪除
  19. 香港還有很多有良心的好老闆的,值得推介!

    回覆刪除
  20. 啲字好靚呀,唔講以為印出嚟添。啲韭菜餃望落好吸引呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地製品又真係唔錯,老闆手字頂瓜瓜。

      刪除
  21. 回覆
    1. 係推介咋,我冇咁利害可以幫人賣廣告.

      刪除
  22. EE晩安!多謝分享!下次去開九龍城,搵下先。

    回覆刪除
  23. 韭菜餃的皮好晶瑩剔透!

    回覆刪除
  24. 九龍城街市果頭, 係好多潮州食品賣呀!

    回覆刪除
  25. 這店我很久以前已光顧, 因為它關門關得早, 很多時去到九龍城都沒有機會買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此....朋友就幫襯多年,我還是第一次.

      刪除
  26. E E ..睇落呢度D 潮州糕點好靚喎...哈..搵日我都要去試吓先..

    回覆刪除
  27. 個韭菜餃好通透,佢手字好得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其他點心都唔錯,手字真係好靚。

      刪除
  28. 記低咗.......去開上去睇吓!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...