週末午餐在土瓜灣




十月廿六日(星期六)
早上到紅磡辦點事
辦過應辦的事
到土瓜灣吃午餐

選擇了一個類似茶餐廳的小飯館
以前曾幫襯過
地點接近何文田
其實也是旺中帶點靜
只是外面受地鐵工程影響
有些紛亂感覺
。。。
我們坐在望街的卡位
玻璃擋了陽光
坐得也算舒暢
我和老伴
每人點了一個午飯套餐
。。。
茶水部師傅太慷慨
一杯檸檬茶
給了六片檸檬
最終是浪費


我的涼瓜排骨飯$33元
獻汁糊了點
味道較淡
吃出沒有太多味精



老伴點了咕嚕魚$38元
汁味甜酸恰好
可惜是魚柳粉皮不夠脆


午餐也有不少選擇
價錢合理
至於味道方面
不過不失
若果有機會
仍然會幫襯


是的士司機大佬的午飯時間
滿眼紅噹噹


午間的街上
一派悠然




50 則留言:

  1. 我都好怕檸檬茶有太多檸檬, 兩片都夠喇, 涼瓜掛骨飯好好味, 睇到肚餓添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多檸檬會好酸,涼瓜掛骨飯呢處算唔錯,食出冇乜味精.

      刪除
  2. 六片檸檬, 出面可以做兩杯.

    回覆刪除
  3. 三十幾蚊一個套餐,真係抵食。

    回覆刪除
  4. 九龍城的地茂以前成日幫襯,依間未呀。近窩打老道?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢頭起緊地鐵,遲下交通會方便D.

      刪除
  6. 好溫馨呢,我也想多點和伴侶單獨吃飯,消閒寫意的下午.

    回覆刪除
  7. 而家套餐有喱個價錢一d都唔貴

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 呢頭起緊地鐵,遲下交通會方便D.

      刪除
  9. 土瓜灣好吊腳~~我好少可會去到呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢頭起緊地鐵,遲下交通會方便D.

      刪除

  10. 哈哈!給了六片檸檬,茶水部師傅一定剛剛和老闆吵完架!

    回覆刪除
  11. 價錢合理,不過都一定要好食嘅!

    回覆刪除
  12. 土瓜灣好少去,食物吾錯.

    回覆刪除
  13. 六片檸檬,我諗除咗酸仲可能會苦喎。

    回覆刪除
  14. 這條街除了的士多外, 附近也多修車房.....
    六片檸檬, 可以放入自携的飲水樽內, 咁下午茶就有檸水飲.....解喝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好熟果頭喎。
      講得對呀,不過我唔想再飲酸野.

      刪除
  15. 我多年無去土瓜灣, 二妹則常在夜間去消夜, 說路旁可泊車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,此處頗多泊車位,以前我老媽住的院舍在何文田,老伴工作地點也在何文田,所以常經過土瓜灣。對這一帶較熟悉.

      刪除
  16. 呀! 夢怡、我找到你了!先來報個到!

    回覆刪除
  17. 好懷念香港的茶餐廳,次次返香港都要食!

    回覆刪除
  18. 呢間似乎唔錯呢~~ 可惜水太太好少去呢邊,有機會可以試試~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處起緊地鐵,遲下交通更方便。

      刪除
  19. 茶水部師傅太慷慨------->大家樂果d都會係咁,如果唔一早拎起幾片,食完飯先飲真係會成杯唔飲得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係浪費左,唔明佢地點解咁慷慨。

      刪除
  20. 你是否以後都會係blogspot 發文的?

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...