又是有機餐


又是星期天
是我買有機菜的日子

前院(西貢自然教育中心}
一片秋色




辣椒成熟時


當天買到的有機菜



韭杞菜要即日食用
我用了三文魚骨做湯底
第一次吃有機韭杞
有菜味
又嫩滑
因為沒有害農藥
這個湯喝特別放心


三文魚骨拆出的肉
加雞蛋、牛肝菌炒飯
呢碟炒飯
只有放在飯面粒車厘茄是有機食物
哈哈


用黑醋雲耳做的有機拍青瓜‧


買有機菜
只有見到有乜買乜
不同在街市選擇多
。。。
有人或會質疑有機食物
是否一定好
我個人其實很少買有機食物
市面出售的機食物
價格貴
而且有些還可能是假有機

。。。。
不過
我因為這菜檔在家附近
而且
有[蔬菜統營處]標誌
保証是本地有機
(間中也有本地非有機菜售賣
但會分得好清楚)
也好支持一下本地農友
所以每星期也會買一次









58 則留言:

  1. 住的地方環境舒服, 食得又健康呢!
    一魚兩味good idea!好喜歡黑醋雲耳有機拍青瓜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 住在郊外,空氣的確較為新鮮.
      黑醋雲耳有機拍青瓜,簡單好味

      刪除
  2. 回覆
    1. 但好多時要出街食,就唔係太健康.

      刪除
  3. 回覆
    1. 種植其實唔係咁簡單,我做唔來呢.

      刪除
  4. 回覆
    1. 因為係本地出品,所以真係新鮮D.

      刪除
  5. 爸爸食素果幾年,我就成日去農墟買既,由屯門去太和,交通費相當貴,所以一次唔買返幾百蚊野,就唔化算。後尾玩厭左個個星期日撲去野菜,而且搵到公司樓下超市有,就冇去啦。有機菜唔一定好食啲同營養高啲,某程度上會多啲泥添,只係食得比較放心唧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兒子都食左好多年素架,佢在港時我返而未有買有機菜。
      我都唔係樣樣都買,我食過幾次菜芯,唔好食就冇買.

      刪除
  6. 好鐘意碟黑醋清瓜雲耳,好煮意,我會試整的。

    回覆刪除
  7. 有機韭杞,吾係時時有,D湯好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機韭杞好少有,我見到都會再買。

      刪除
  8. 好想食個飯,有三文魚、牛肝菌,一定好好食

    回覆刪除
  9. 屋企附近可以買到優質有機菜, 餐餐都健康D~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機菜冇有害農藥,食得放心D。
      不過,菜檔只係逢星期日開.

      刪除
  10. 講開又講好耐無飲過韭杞滾湯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 韭杞湯好味,平時在街市買的最洗多幾次,怕有農藥。

      刪除
  11. 有機菜,好健康但又好貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買呢D大概$16至$18蚊斤,尚可接受.

      刪除
  12. 辣椒成熟時>> 我仲以為係d乜o野花添.

    回覆刪除
  13. 我以後星期日放假可以去你個後花園買菜啦hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁你要早D入來,否則冇咁多選擇。

      刪除
  14. 購買有機菜不是只為健康,也是對農友辛勞耕耘的尊重。

    回覆刪除
  15. 簡單炒飯配粒車厘茄好可愛呢!

    回覆刪除
  16. 個飯有齊我中意既材料呀

    回覆刪除
  17. 吃得好健康呢!
    拍青瓜、我也愛吃呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我習慣在家吃得清淡.
      我用了黑醋做拍青瓜,特別開胃.

      刪除
  18. °•⊹•°。*•¸.•*¨°•⊹•°。*•¸.•*¨°•⊹•°。*•
    __ ♡_♡_♡_♡______♡_♡_♡_♡
    _♡_________♡___♡__________♡
    ♡____________.♡___________♡
    _♡______╔══╗────╔╗─╔╗¸.•*¨*❤
    __♡_____║╔═╬═╦═╦╝║╔╝╠═╦╦╗
    ____♡___║╚╗║╬║╬║╬║║╬║╬║║║
    ______♡_╚══╩═╩═╩═╝╚═╩╩╬╗║
    ________♡_______♡──────•╚═╝。・゚゚✫
    __________♡___♡ ♦。☾¤ ☁。 晚安喇 *。・゚゚★
    ____________♡ 。゚ MY █▄ღVҼ 好朋友♦°
    ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦ღೋ♦

    回覆刪除
  19. 辣椒成熟時~嗰張相好靚呀!~好似有d 小紅花咁~!

    回覆刪除
  20. 最緊要係又多個籍口去下郊外 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我唔使藉口架,呢處係我家前院來,我行十多分鐘便到。

      刪除
  21. 一舉兩得, 採購健康蔬菜, 順便舒展筋骨.

    回覆刪除
  22. 很久沒飲韮杞湯了.......細時常飲韮杞豬肝湯, 說是益眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有飲韮杞豬肝湯,現在唔興食內臟.

      刪除
  23. EE.真識飲識食, D餸菜好健康又好美味

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...