甘筍、南瓜、番茄鮮魚湯


西貢街市食品
價格會比市區略貴
但我還是喜歡
在這裏買魚
特別是鹹水魚
很多時會遇到艇戶
交來售賣的鮮魚
這碟不知名的小魚
$20元
非常新鮮
用來滾湯
好"正"



甘筍、南瓜、番茄魚湯
鮮甜到不得了




59 則留言:

  1. 假日...神公&神婆...又是拍拖甜甜蜜蜜的好日子
    將近到2Ѽ14❀齊齊快樂迎接新一年❀\(*⌒▽◕)/
    \(◕ε⌒* )/帶著開心萬事得¤•每一天過得快快樂樂
    窩心錫錫又快樂抱抱 MY █▄❤VҼ 好姊妹•。.¤晚安甜夢

    回覆刪除
  2. 我都未試過南瓜煲湯,啱啱買咗個日本南瓜仔,陣間去買啲魚仔,跟你煲呢個湯先。

    回覆刪除
  3. EE點解今晚咁夜架?其實我好鍾意用以上材料來滾湯,真的很好味道,不過媽咪就好唔鍾意蕃茄啦!

    回覆刪除
  4. 常飲魚湯有鮮味好有營養!

    回覆刪除
  5. 不貴, 咁新鮮..
    凍凍哋飲; 仲和味 ! ^0*

    回覆刪除
  6. 我都鍾意喝魚湯,特別甜。我記得用唆囉魚、鯪魚、紅衫魚 (那時又係煲蕃茄),d湯真係好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你以講的魚湯,我有做過,真係好甜

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 我也愛吃魚,甘筍,南瓜,番茄,魚湯,今晚就煲飲.

    回覆刪除
  9. 美味得很,魚湯脂肪低、蛋白質豐富!

    回覆刪除
  10. 這個湯好啊 ! 多謝分享 !

    回覆刪除
  11. EE...魚湯有益, 南瓜香甜, 蕃茄開胃健康....
    無得頂呀

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 魚湯營養高又美味,你都飲碗先走喇

      刪除
  13. 蕃茄紅蘿蔔天生一對!加埋魚真係甜到爆炸!預我三碗丫唔該....hahahahahhaha

    回覆刪除
  14. 我都好鐘意飲魚湯,用南瓜、番茄來煲有益又好味呢...

    回覆刪除
  15. 我見西貢碼頭有好多海鮮買,個度會唔會平架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自已就唔會係個處買,唔會特別平架,但睇o岩都不妨買.

      刪除
  16. 雜魚湯好好飲!只要材料新鮮

    回覆刪除
  17. 我的家人,每人吃了三碗,好好味呀!

    回覆刪除
  18. 南瓜清甜, 魚鮮, 錦上添花之作.

    回覆刪除
  19. 西頁~大街嗰到好多船仔賣海鮮~不過我未幫襯過呢~

    回覆刪除
  20. \(。◕ヮ^)/早晨喇
    美好一天ღ[̲̅̅H̲̅][̲̅̅A̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅Y̲̅]ღ星期一

    回覆刪除
  21. 魚好新鮮,魚眼睛發亮呀。

    回覆刪除
  22. ¤*¨¨*¤.¸¸…。* . ˚˛° ¸.¤*¤..¸¸…¸¸。.* .¸.¤*¨¨*¤..¸¸
    \¸2013年要過去了.. 好朋友們,友誼萬歲!
    .\¸.我們一起愉快跨年;為2013年做最後的倒數吧!
    ...\¤*¨¨*¤.¸。.* . ¸。.。 .¸.¤*¨¨*¤..¸¸…¸。.* . ¸。.* .¸.¤**¤..¸¸
    ☻/
    .▌
    / \

    回覆刪除
  23. 好想飲反碗呀!!我中意鮮甜的湯嫁

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐