再說月餅


大家看到這個盒
會想起什麼呢?



這是盒面



打開係咁嘅


內容是
迷你夏威夷果仁紅棗蓉月餅
好長的名字
味道方面
感覺比較乾
紅棗味不夠香
相信都是用料注重健康
沒有傳統口味


雙黃薑汁白蓮蓉
蓮蓉不夠香滑
加薑汁都算幾特別
大家都睇到
個蛋黃冇乜油水
可能又係以健康用料
做出來的效果


包裝再華麗
我還是覺得內容重要啲





30 則留言:

  1. 而家D包裝真係華麗,不過唔環保

    回覆刪除
  2. ╠╣aΡpy眨吓眼時間過得好快👀
    💫*☾好友♦🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗❉
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗¤
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝晚安☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗🌟。゚★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║*°¨✨
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝✬。゚✾
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝∴週四∵🐈
    ☘۩۞۩ღೋგஜ✾♫♩ഐ♬♪
    個盒咁華麗,吃完月餅,可放東西,環保不浪費了

    回覆刪除
  3. 月餅種類真係越來越多,就算想試想吃也吃不切呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在月餅已經變成甜品生意,大家各出奇謀,招徠顧客。

      刪除
  4. 送禮講包裝。自己食就梗係要內涵啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地舊派人,都係喜歡傳統月餅。

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我地舊派人,都係喜歡傳統月餅。

      刪除
  6. 皇玥嗰個又係類似咁, 不過係皮!都可以用得返嘅, 不過D月餅好漏-.-

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個雖然紙皮盒,但好硬凈,都可以用下嘅。

      刪除
  7. 好多月餅都好甜,好驚食,果仁的係咪無咁甜?

    回覆刪除
  8. 有個小抽屜,我點諗都唔會諗到係裝月餅。

    回覆刪除
  9. 試過好多次啦,中過好多次計,通常D自家製月餅都係好睇唔好食!

    回覆刪除
  10. 一定係內容重要d啦, 無油既,肥人唔中意...hahahaa
    不過薑汁又真係好特別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太乾我都唔鍾意,但薑汁同蓮蓉好似唔太夾。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...