玉子豆腐


日本玉子豆腐
原來只有蛋
經科學精製而成
不含豆類成份
難怪吃起來
有種滑得不自然感覺

我自家製的A貨
係蛋加豆腐
應該叫蛋豆腐
事緣家中有
半盒滑豆腐
將豆腐壓溶
加兩隻蛋
加此少粟粉
及些少鹽調味
蒸熟再煎香
可以根據自己口味
做個醬汁薄獻
賣相麻麻
不過都幾滑








23 則留言:

  1. 回覆
    1. 我一向对玉子豆腐麻麻,原來係冇豆成份,不如食蒸蛋。

      刪除
  2. 俾你一講我先記得我有半盒豆腐放在雪櫃,原因呢幾日太多嘢整,你唔提就真有可能要報廢!

    回覆刪除
  3. 我知,即豆腐魚蛋都係無蛋無魚,哈哈。

    回覆刪除
  4. 係囉,俾佢呃咗,自己加翻啲豆腐先至正宗.

    回覆刪除
  5. 玉子豆腐好似係日本發明?!

    回覆刪除
  6. 唔止玉子豆腐...其實豆腐我都麻麻地呢...hahahhaa

    回覆刪除
  7. 原來玉子豆腐係咁!被昆咗咁耐多謝EE提點~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨