《St Barts 》午餐


今天
老闆
請我和同事吃午餐
選擇在清水灣傲瀧
一個新豪宅內
St Barts西餐廳
吃個Set Lunch
餐廳地方不算大
三面落地玻璃
佈置簡潔



水吧


牆上佈置


Set Lunch
頭盤三選一
我們選了其中兩款
烤蝦
蝦烤得香噴又爽口
不錯


另一款煙三文魚沙律
有兩大片煙三文魚
我試左半片
好新鮮


大家都選肉眼扒
相片拍得不好
其實份餐幾靚
後面薯條好好食
肉扒我嫌太生
要再烤過
肉質嫩滑
我甚少吃牛
也覺不錯


呢間餐廳午餐不包飲品
但有甜品
芒果芝士忌廉慕斯
我吃芒果粒
及少許慕斯
芝士味不濃
吃出芒果味又不太甜


餐廳服務不錯
以質素來講
我覺得唔貴
用餐可以免費泊車







18 則留言:

  1. ✨☾*。💫好友。゚๑🌜晚安喇喂🌛☁
    懂得享受生活就懂得享受身邊一切🎈
    眨吓眼時間過得好快👀╠╣aΡpy週末
      ╭───────╮✬
      │瞓覺豬呢💤│
      ╰───────╯★
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯º°¨⊹
      ❉🌟
       *
     .∧_∧・。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___💌
    /└-(____/♬♪♫♩
    ☘ღೋგ✾ஜ✿۩۞۩❀ഐ

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實呢處冇乜街坊,做附近生意就真,而且都好多洋人幫襯。

      刪除
  3. 如果叫多杯飲品,我諗連貼士至少都要二百元,豪宅區真係豪宅區!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算便宜。但香港質素好西餐廳係好貴。

      刪除
  4. 我都覺唔大份,不過有質素的西餐,香港已經少有。一係好貴,一係就港式。這間餐廳不錯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係,因為我都清曬。
      呢間係上環都有店,算唔錯。

      刪除
  5. 頭盤入面蝦同三文魚我都喜歡,主菜嘛,好彩都有個盲槽柳俾我選。如果我咁選,我好像在食海鮮午餐呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都好少食牛,但吃蒸魚就不必來呢處啦。

      刪除
  6. 你老板人唔錯喎,偶然都請你地食飯

    回覆刪除
  7. 家下到到都做到豪宅咁~將軍澳都起咗好多~D嘢貴哂~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨