南瓜炆豆卜


早前連場大雨
本地農場
蔬菜失收
所以前院菜檔
都是瓜類多
菜蔬少
南瓜其實
都係偶然有售
大大隻南瓜
可切開來賣
我買了1/4個
分開兩次吃
一半用來炆豆卜
加上小冬菇
不用特別調味料
已經幾好味







26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都有炆冬瓜,今次轉下口味。

      刪除
  2. ☾*。💫好友🌜甜夢安睡☁。゚๑🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週日✨

    回覆刪除
  3. 我呢邊這個時候仍然有好多南瓜,價錢都仲係好平,就係因為太大個買唔落手!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 前院瓜菜香港出品,都係新鮮嘅。

      刪除
  5. 南瓜好味呀,我都喜歡架!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 香港都幾乎乾旱,後來才下了幾埸大雨

      刪除
  7. 調味越簡單越好,可以食到食物的原味^^

    回覆刪除
  8. 豆卜真係萬能,配咩都咁好味.

    回覆刪除
  9. 南瓜真係好甜, 點煮都係咁好味~

    回覆刪除
  10. 南瓜甜味好食~我女鍾意食~我個個星期都煮南瓜飯俾佢~!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨