紫蘿蔔湯


在前院買了
兩隻紫色蘿蔔
滾出來紫色的湯
連薯仔也染紫了


滾番茄薯仔湯
還加上紅蘿蔔


紫蘿蔔的真身
味道同紅蘿蔔差不同








26 則留言:

  1. 唔知點解依家多咗很多不同顏色的食物?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能以前都有,不過,冇咁易種,而家科學昌明嘛。

      刪除
  2. 單睇第一張相,我以為係蕃薯糖水.

    回覆刪除
  3. 紫蘿蔔湯,應該有補血功效!

    回覆刪除
  4. 味道差不多但總係剌激視覺,叫人有一試的衝動 :P

    回覆刪除
  5. 這個紫色的湯...又甜又浪漫呀.............EE😍💕

    回覆刪除
  6. 紫蘿蔔我煲過,特別甜,但不常買到。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 咁又係,傳統紅蘿蔔都唔會甩色。

      刪除
  8. 紫蘿蔔涼唔涼呢~?我中醫叫我唔好食蘿蔔, 包括白, 紅同青... >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中醫都要我介口,不過,每樣食物都有佢不同營養假值,食少少唔怕嘅。

      刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信