糖醋豆腐


別人
黃金週假期
我就買黃金豆腐
超市買一送一
買來一試
若是正價就有點貴



雖然是香滷豆腐
蒸熱就可吃
試過覺得味道一般
比較淡口


於是就用
香醋 白醋 生抽 糖
做汁料
煮成了糖醋豆腐







28 則留言:

  1. 糖醋豆腐...我喜爱
    💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗¤
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝❉º¨☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗🌟。゚★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║*°¨✨
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝✬。゚✾
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝∴週四∵🐈
    ☘۩۞۩✾♬♪♫♩ღೋგஜഐ

    回覆刪除
  2. EE好煮意.....宅男好餸菜 :P

    回覆刪除
  3. 香滷豆腐,我始終覺得在上海店子裏的好吃!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 買普通豆腐要自己處理過先得。

      刪除
  5. 我諗我真係未食過,不過一定會喜歡

    回覆刪除
  6. 依, 幾好WO!
    肥人又學下呢個先, 多謝EE~

    回覆刪除
  7. 包裝上...有「日式風味」的「中華」黃金豆腐^_^

    回覆刪除
  8. 稍加功夫即變美味菜式夠晒方便

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳