茄醬焗薯


天氣仍然很冷
約了星期二
拿電腦去修理
用手機寫Blog
螢幕太細
 有點不方便
。。。
近期前院菜檔
有薯仔出售
宅男揀了一袋
做焗薯
呢個焗薯是用茄醬做
所以並非香脆那種
醬汁自家製
茄味濃
配上炒香洋蔥
蘑菇紅黄椒
灑上黑椒粉
因為我不大吃芝士
所以下得很少
望落好似一嚿嚿咁
不大美觀
味道尚可


26 則留言:

  1. 下次分兩盤焗, 一盤落, 一盤唔落?

    回覆刪除
  2. 我呢排消滅緊老DAD種的薯仔,不過做得最多就是焗薯條。

    回覆刪除
  3. 薯仔落芝士,我都唔多受落.

    回覆刪除
  4. 唔錯喎天氣凍食落暖笠笠^^

    回覆刪除
  5. 用手機寫Blog我應該會放棄 :P

    回覆刪除
  6. 今日部腦使唔使擺過夜俾佢哋慢慢搞?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 不過我呢個係有汁嘅,唔係香脆果種

      刪除
  8. 下次叫佢一邊放cheese一邊唔放就得啦

    回覆刪除
  9. 你好有心機, 用手機都寫, 我用手機攪唔掂個blog.

    回覆刪除
  10. 我都用過手機寫,太細又唔方便

    回覆刪除
  11. 手機寫我會頂唔順架~!好唔方便~!

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...