部腦修好了

約定時間到又一城店
經過店員一番檢查
說是硬件沒問題
跟著就鏟機再重裝
終於可以開機
等待期間
年青店員很有耐性
和我閒談
服務態度很好
不過
回來尚有好多功夫要做
非常麻煩
宅男最近工作很忙
我自己只是恢復了部分操作
有些還要等待
他有空才替我整理
現暫且用住先



順便拍張又一城
新春佈置
好似簡單咗啲喎








28 則留言:

  1. 我係靠人幫我攪部腦,我完全係電腦白痴

    回覆刪除
  2. 我都是靠老友幫我攪部腦
    好友♦・゚🌜甜夢安睡囉🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝🌟・゚⊹
    ──────────────╚═╝╠╣aΡpy週三

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 真係煩到嘔,最麻係成日話密碼唔啱

      刪除
  4. 依家整電腦唔理三七二十一,都係幫你剷晒重裝,變回出廠狀態.

    回覆刪除
  5. 我部機都壞壞地,有時開唔到,但服務又冇蘋果咁好....

    回覆刪除
  6. 重新安裝OS是很麻煩的.............

    回覆刪除
  7. 肥人都覺得壞電腦係一件好麻煩既事呢....

    回覆刪除
  8. 蘋果店好似任何時候都咁多人,啲人其實係度做乜XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有的買嘢,有啲問嘢,有啲係等整嘢,蘋果服務唔錯架,有乜唔妥都可以去問。

      刪除
  9. he~ 我都係唔識搞機,有乜事都係要等人幫

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 其實佢地最其中一個賣點係服務。

      刪除
  11. 我部Apple都壞咗, 不過已經好舊, 成日有問題, 所以自己拆咗個hard disk 出嚟拎去掉咗啦. 要買過部新既, 依家喺屋企成日要同囝囝哋爭電腦用.

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃