新春雜談


星期六到前院
桃花在新年期間
悄悄地開了


同一品種
顔色倒有深淺





一樹桃花
還有桃紅色的
沒有拍照


買完菜
出墟買個
廿元叉燒飯盒
除了叉燒
還有半隻咸蛋
兩個人都多夠食
好慳家



鄰居放在樓梯旁的年花



看到blog友玩
這個砌圖遊戲
我又玩下
貓貓狗狗全家福
佢地好似睇緊電視
好吸引咁喎



有興趣可以去玩下






31 則留言:

  1. 有前院一定有後庭,前種桃後種李,地方好大啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我前院係開放俾遊人,後庭是座,也是行山人士所喜的。

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢有好幾款架,全部四字都好啱聽架。

      刪除
  3. 好友♦。。゚☁甜夢安睡🌙╠╣aΡpy週一
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗★・゚☆
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧⊹✨
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)✬
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ🌟
    ────╚═╝🌜唔該周公子見呢🌛💤

    回覆刪除
  4. 個飯盒唔差噃
    我見桃花開先想起新十五都未過 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯盒好抵食,啲飯熱辣辣。餸就好普通。

      刪除
  5. 20蚊一盒叉燒飯,咁側邊嗰罐可樂係唔係連埋㗎?

    回覆刪除
  6. 20元一盒叉燒飯,真係好抵呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯盒好抵食,啲飯熱辣辣。餸就好普通。

      刪除
  7. 20蚊有埋汽水你果度抵D喎

    回覆刪除
  8. 廿蚊叉燒飯,仲有鹹蛋,都抵喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯盒好抵食,啲飯熱辣辣。餸就好普通。

      刪除
  9. 回覆
    1. 我見過結桃子的桃樹,不過我唔清楚是否一定會有子。

      刪除
  10. 獅子會桃花?新年無人去行咩?

    回覆刪除
  11. 20蚊一盒叉燒飯,仲有鹹蛋,很吸引呀..

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食