馬卡龍


呢盒馬卡龍
無論顏色包裝
都好靚好吸引
一位後輩帶來
給大家分享
我咬了一口
餅底還算鬆軟
中間餡
食到香草味
似是玉桂
最終無福消受
真係接受唔到囉








28 則留言:

  1. 我本人覺得太甜, 一個半個就ok.

    回覆刪除
  2. 我唔係好鐘意食呢個 ^^

    回覆刪除
  3. 講開馬卡龍,我都係喺麥當當食過一次咋!
    覺得比較甜,所以都冇下次喇...

    回覆刪除
  4. 我都未食過,但你講到咁.....

    回覆刪除
  5. 我好少食呢種甜點,不過睇上去好吸引人.

    回覆刪除
  6. 太甜嗎? 我覺得TW的不錯, 不算太甜 (比起其他)

    回覆刪除
  7. 馬卡龍單用糖粉做=食糖一定甜

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...