新春行大運

因要到上水
參加聚會
所以順道往
粉嶺聯和墟打個轉
聯和墟舊街已經搬遷
隔隣也變成建築地盤





這兩層高的建築物
以前是酒樓


聯和墟對面
一個路之隔
有間黃帝祠
樓高七層
遠望非常輝煌
照片拍得有點不清


拉近點看


我隔著大馬路拍照
沒有行過去


後來搵地方坐底
食個下午茶
舊墟不少舗還在休假
是旦入左間茶餐廳
有餃子吃
餐廳除了要加一
十隻餃子加五蚊
出前一叮麵底加五蚊
熱飲加2蚊
呢碗水餃麵要50多蚊
不過
新正頭冇乜計較
而且水餃新鮮包
味道唔錯


跟著從
聯和墟行去上水
見到一堆建築
一模一樣的三層房屋
沒人居住
內裏似是
空無傢俬雜物
覺得很奇怪
後來向人打探
原來是大地產商
早在廿多年前
廉價買來的土地
等待發展
可能是條例原因
建起了得個空殻房屋
從來沒有人居住
這等畸型現象
令人嘆息


今年這一行
就當是新春行大運
哈哈
慳水慳力




30 則留言:

  1. 新聯和墟街市都好行,好多古靈精怪野賣。

    回覆刪除
  2. 嘩~乜EE 去到咁遠?唔怕多大陸人咩?

    回覆刪除
  3. 新正頭搵食難,乜都要加仲要乜都冇,好彩老婆識煮飯 :P

    回覆刪除
  4. EE祝你和家人
    身體健康,萬事如意!

    回覆刪除
  5. 小時候,我覺得聯和墟比元朗更遠…同更鄕村……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜印象,小時候好少入來。

      刪除
  6. 如果新正頭人工都要雙計, 我覺得加價都合理

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否人工雙計,我又唔知,其實我都好少新年吒出外食嘢,所以都冇計較

      刪除
  7. 幾年前去過,現在變化很多。

    回覆刪除
  8. 我好似未去過上水㗎,粉嶺都好似得一兩次

    回覆刪除
    回覆
    1. 上水係粉嶺隔離,下次一起去埋啦。

      刪除
  9. 現在新年冇咩氣氛 , 新年店鋪加價已是習慣 .
    我年三十日間吃麵除了加價還要加一收貴(平時冇加一的)

    回覆刪除
  10. 初三食一碗車仔麵都要40蚊

    回覆刪除
  11. 食碗麵已50幾蚊又幾貴喎

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐