雞粥+糕糕糕


過年都是
忙於團拜吃吃
其實家中
也有不上剩餘物資
我今日就將
吃剩的雞和燒豬骨煲粥




還有滅糕行動
全是老伴嫂嫂們做些的



桂花糕
則是別人送的
八珍出品
還算不錯







38 則留言:

  1. 我的廚餘粥都嚟緊喇,哈哈,星期六先得閒煲。

    回覆刪除
  2. 燒豬骨煲粥,特別好味!正!

    回覆刪除
  3. 今年晤敢亂食、因一過完年就要抽血。

    回覆刪除
  4. 我呢幾日都食緊隔夜餸,冇計啦,街市都未開齊.

    回覆刪除
  5. 以往父家吃剩的餸頭餸尾,都是落晒一個煲煮來食,各種美味集於一個煲內,好像人家所講的一品窩呢.

    回覆刪除
  6. 三糕最應節,豬骨粥也不錯!

    回覆刪除
  7. 聽日係人日,我小時候就會喺呢一日食粥食腸粉和一些蒸糕,好似話係鄉下興喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友人日食齋,我地興劏雞拜神,不過我就冇乜特別

      刪除
  8. 糕糕糕加埋雞粥好正呀 !

    回覆刪除
  9. 豬骨粥唔錯,食左咁多美食,食碗粥唔使個肚咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下午食雞粥,晚上陪宅男食白粥

      刪除
  10. 過年後,我娘家都有好多隔夜餸

    回覆刪除
  11. 就係為咗清廚餘, 所以初四攪個聚餐, 只係淨番啲糕咋, 幾開心呀.

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...