財神到


年初二
親戚團拜
在酒樓遇到
財神派利是
看來是區議員活動
我是第一次遇到


睇真啲
原來是位女財神


有利是收


Lucky money
要留起佢







36 則留言:

  1. 恭喜發財 ! 新春大吉 !
    收到財神利是 , 好幸運呀 !
    財神是女子 , 果真做到男女平等喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ! 你說得好,真是男女平等。

      刪除
  2. 祝EE新春好運!福星高照!闔府慶吉祥!身體健康!

    回覆刪除
  3. 即刻攞去博番鋪…我意思係去買六合彩……
    恭喜發財呀!

    回覆刪除
  4. 吓,一毫子,乜財神咁孤寒 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,都係象徵式啫,取個意頭

      刪除
  5. 真係錢黎架, 咁真係幸運啦,要keep起佢先得

    回覆刪除
  6. EE:你今年一定財運亨通!萬事勝意!恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  7. 祝EE一家雞年行大運,身體健康,心想事成

    回覆刪除
  8. 最緊要自己覺得開心,就當係物輕情意重

    回覆刪除
  9. EE今年橫財就手呀﹗=P

    回覆刪除
  10. 女財神?都係第一次見.
    初二我和太太在元朗廣場都遇到財神,不過是派金幣朱古力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次遇見,因為往年好少咁早出去飲茶。

      刪除
  11. 回覆
    1. 哈哈,我在此分享左,大家都好。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐