素食鹹湯圓


以前我家過年會
有吃鹹湯圓習慣
我個人則比較
喜歡甜湯圓
所以很少煮鹹湯圓
年初一午餐
就煮了一鍋
素菜鹹湯圓
做湯圓從搓粉開始



圓圓湯圓
雖然看起來有點瑕疵


首先將湯圓
放入燒滾的水內
煮起來漲卜卜
就很圓滿
隔水盛起




再放入已經煮好
的蔬菜湯內
滾兩三分鐘
這個做法
煮好後湯底
就不會太糊



調味後就成一鍋
美味的素菜咸湯圓
素菜湯
材料
白蘿蔔 冬菇 黃芽白 雲耳 唐芹
用小小紅蘿蔔點綴
多點色彩


簡單的味道
簡單的幸福
祝各位新春愉快




41 則留言:

  1. 鹹湯圓我都不怎喜吃,知道四邑人會整,而啲湯料又好豐富呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹹湯圓是我們的家鄕傳統食物,我覺得我自己整的原來幾好吃,嘻嘻

      刪除
  2. 細個時去啲長輩度拜年一定有鹹湯圓食.

    回覆刪除
  3. 我見到竟然想起狗仔粉 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實差不多,不過狗仔粉以粘米粉為主。

      刪除
  4. 好多年未食過咸湯圓喇!通常d湯因為好多蔬菜而勁好飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔬菜多過湯圓,所以湯真係好好味。

      刪除
  5. 我都係好多年無食過啦,都未整過俾王子食

    回覆刪除
  6. 我未食過鹹湯丸,看來很美味,要試下!

    回覆刪除
  7. 我喜觀粒湯圓細粒啲,食多啲湯 :P

    回覆刪除
  8. 湯圓我們係食甜既,當甜品,鹹既當飯食呀!

    回覆刪除
  9. 湯圓我們係食甜既,當甜品,鹹既當飯食呀!

    回覆刪除
  10. 我鍾意食甜,鹹湯圓未食過。

    回覆刪除
  11. 鹹湯圓~我老豆會煮~客家人~過年有食呀~

    回覆刪除
  12. 🐣🐥🐤2Ѽ17開心萬得事🐓🐔
      ✿✿  ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿  ✿✿   ✿✿
    ✿✿✿✿✿✿✿✿   ✿✿
       ✿✿ ✿✿   ✿✿
       ✿✿ ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿  ✿✿✿✿✿✿✿
      ✿✿✿  ✿✿✿✿
     .✿✿✿✿✿ ✿✿✿✿∧∧
    .✿✿✿✿✿✿ ✿✿✿✿・ω・)
      ✿✿  ✿✿ ✿✿⊂ノ。到你家
      ✿✿  ✿✿ ✿✿ ✿✿
      ✿✿ ✿✿  ✿✿  ✿✿

    回覆刪除
  13. 還是比較愛吃甜,老父還在時,總是愛弄鹹的,只是家裏沒有人願跟他分享.

    回覆刪除
  14. 咸湯丸我以前在冬至一定整,但依家D後生唔食已冇整了,來你度食碗先>U<

    回覆刪除
  15. 我從未吃過這種湯丸 ,食材好豐富 , 我諗一定好好味 .

    回覆刪除
  16. 我祖母做鹹湯丸好好食,見到都想食呀!祝新春快樂!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐