西貢古廟建廟一百周年巡遊日


20/11/2016
是西貢天后及關帝廟
建廟一百週年巡遊

早上海面非常平靜


不過
好快就會熱鬧起來


舞長龍



舞獅


跟著是天后娘娘
及關帝海上出巡


大約有
四十艘船跟著巡遊
每艘船再接載卅多人
我跟部分義工
在這邊負責物資分配


天后娘娘
在對面碼頭上船


人頭湧湧


船隻已全部出海
條龍太長
不能上船
放在碼頭等
船隻巡遊完上岸
再在陸上巡行


上岸啦










天后娘娘坐在裡面
後面就是關帝








跟著開始陸上巡遊








巡遊後
便是盤菜宴







有幾百圍之多
晚上做神功戲


散席後
到我們義工團隊
享用盤菜


臨時市集
食物攤位最受歡迎
排曬長龍




下午三點幾
買餸回家
勁多人乘車又塞車
排了很久
都上不到車
我家兩位柴可夫
都不在家
我決定行路回家
全程約半小時





30 則留言:

  1. 真係好多人好熱鬧!
    吓…乜咁啱天后同關帝廟都係建廟一百周年?

    回覆刪除
  2. 相映成趣,傳統嘅盛事,但係會有鵝肝,焗豬手呢啲賣

    回覆刪除
  3. 係咪每年都有,只是今次一百週年,特別隆重?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年一次係叫天后𧩙,呢個係間廟建起一百年,再做都要一百年後,所以真係好大陣仗。

      刪除
  4. 好熱鬧呀!咁多人排隊等車,真係行返屋企都未必上到車呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有住九龍的朋友,排左差不多一小時。

      刪除
  5. 嘩,好多人,不過好熱鬧,有氣氛.

    回覆刪除
  6. 好熱鬧喎,你做義工都冇盤菜食?

    回覆刪除
  7. 這種日子,和以前不同的是,加了嘉年華會的元素。

    回覆刪除
  8. D餸重唔重?拎住行咗半個小時,練到手力都未定GAR=P

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落