蓮藕冬菇炆栗子


蓮藕冬菇炆栗子
蓮藕栗子
同是當造時間
不吃待何時
再加上冬菇雲耳做配料
不用特別調味
只加鹽
少許糖及生抽
用來吊味便可








23 則留言:

  1. 栗子...我普通喜歡咋,其他蓮藕、冬菇、雲取我都BUY,尤其是雲耳呀。

    回覆刪除
  2. 我好鍾意這個配搭,每樣材料我都鍾意食。

    回覆刪除
  3. 呢個餸,我都鐘意食呀!

    回覆刪除
  4. 單是栗子,我都覺得好味,家裏用來煲湯居多.

    回覆刪除
  5. 原來可以咁整, 我又學識多樣野 ^^

    回覆刪除
  6. 蓮藕冬菇炆栗子,栗子入晒味!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐