豆渣煎蛋



中秋節
三天假期
食足三天
今天終於回歸廚房
看來我都要減減肥
向來都是飯桶
減肥是否一定要減飯??

做豆漿留起了一些豆渣
用鑊隔水蒸熟
放入冰箱
今天就用來煎蛋

豆渣
加些少油鹽糖生抽拌勻
再加二至三隻蛋拌勻
若果有蔥
可加蔥粒
用易潔鑊燒熱油
煎香便成
吃起有點點豆香蛋香
不過也有小小"鞋"
但都是不錯的










30 則留言:

  1. EE去前院行多幾個圈都搞掂啦。=P

    回覆刪除
  2. 近呢十年我都係吃一碗多少少的飯,唔知係唔係咁…我的體重冇升又冇減?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁都唔算多,年紀越大,新陳代謝越慢,肥左都唔奇。

      刪除
  3. 回覆
    1. 年紀越大,新陳代謝越慢,都唔容易瘦番,最重要唔好繼續肥。

      刪除
  4. 唔止飯,基本上澱粉質類嘅都要減,尤其係夜晚,係醫生教㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實從來冇諗過減肥,都係發牙痕。

      刪除
  5. 做豆漿總是剩下一大堆白雪雪的豆渣,真係吾捨得浪費,但點食得咁多呢?家中有種花的最好用來做肥料。

    回覆刪除
  6. 連渣都食埋,所有營養都吸晒 ;-)

    回覆刪除
  7. 太太做豆漿剩下的豆渣都會掉棄,我一向都會覺得浪費,但又明白到因為(鞋)用來做配料都難有人賞.

    回覆刪除
  8. 豆渣煎蛋,營養豐富,又不浪費,謝謝分享!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我其實從來冇諗過減肥,都係發牙痕。

      刪除
  10. 通常我都減飯,同埋戒零食,好快見效!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實從來冇諗過減肥,都係發牙痕。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨