芋頭餅

芋頭餅

芋頭當造
行過街市
禁不住
買左半隻芋頭
點煮好呢
決定
將其薄切蒸熟
壓成蓉
加鹽胡椒粉
橄欖油拌勻
分幾份搓園再用手壓平
兩邊沾上粟粉
半煎炸煎香
樣子一般
味道則很好
不過
芋頭非常吸油
都不宜多吃


36 則留言:

  1. 呀呀呀呀好想食呀!!!不過我食左會生風疹或者濕疹><

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 芊都幾香,不過我都係喜歡番薯多啲次。

      刪除
  3. 呢個芋頭餅令我有點啟發,使我想起另一種炸薯泥,不過我未必會做。
    因要用很多的油勻入芋泥,而且也要粟粉和雞蛋,然後外面再用麵包糠,太多工夫了……
    又不健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實差不多,不過,我做左呢個簡單版,唔攪咁多嘢。

      刪除
  4. 家母以前都會做,現在無人做比我食了.

    回覆刪除
  5. 我細個食過亞嫲整的魚腸煎芋頭粉,係生磨芋頭的,當時覺得好食到不得了。

    回覆刪除
  6. 芋頭餅吸非常多油,唔多敢食

    回覆刪除
  7. 芋頭係我至愛,整乜都覺得好味,但身體問題,近年唔敢食太多了!

    回覆刪除
  8. 我唔識選芋頭,所以冇買來煮

    回覆刪除
  9. 最近芋頭真係好靚,炸一定好食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好少煎炸食物,偶然食下都好好味。

      刪除
  10. 最近芋頭真係好靚,炸一定好食啦!

    回覆刪除
  11. 秋風起,我諗起芋頭炆臘鴨

    回覆刪除
  12. 我個胃唔好唔敢食但恨食

    回覆刪除
  13. 含芋頭GE小菜,出面食我叫得最多GE應該係荔芋南瓜煲,個汁仲可以送飯。^_^

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 這是素食,所以沒有肉類,其實芋頭靚,不需配料,味道已經不錯。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨