黑豆芽番茄豆腐素湯


好喜歡這款素湯

我今次買的是
有機黑豆芽
看起來
同大豆芽差不多
吃起來也沒甚麼分別
但是
未洗前
見到退出的
豆皮是黑色的
黑豆芽豆腐
都是同類
製成品
卻有不同口感
番茄味道突出
放在一起
不用肉也好味









26 則留言:

  1. 經EE推介完,之後多咗人試煲都唔定呀。^_^

    大家互相參考下。

    回覆刪除
  2. 有機黑豆芽係咪係前院買架?

    回覆刪除
  3. 唔使肉都好味?咁真係要試吓!

    回覆刪除
  4. 黑豆芽未吃過,我只試過加黑豆做豆漿咋!

    回覆刪除
  5. 黑豆芽唔見街市有得賣喎.

    回覆刪除
  6. 我都鐘意飲大豆芽湯架!

    回覆刪除
  7. 還以為是自家發的黑豆芽。聽講黑豆有益啲。

    回覆刪除
  8. 天氣開始涼,等我又自己發下黑豆芽先!

    回覆刪除
  9. 既然有黑豆,當然有黑豆芽,妳唔講,我都無為意/

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐