朱古力

兒子從外回來
給我
靚靚的紅色小盒
他說請我吃朱古
La Maison du Chocolat
是法國牌子喎



小盒
長3寸x1寸半濶
重50g


裝著小巧長條
橙味朱古力
細嚐之下
特別之處是
除了朱古力
真的吃到橙和橙皮
並非橙味咁簡單

我呢啲C9
第一時間當然問
多少$$
是$160元
不便宜呢
原來是老闆送給他的









25 則留言:

  1. 相信EE一定很窩心呢!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  2. 仔仔好細心,揀佢地既No.one送你😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢老細送俾佢咋,原來呢隻味係佢地no1呀,我大鄉里,第一次食。

      刪除
  3. 咁貴嘅朱古力,真有啲唔捨得食,就算吃也要著啲著啲咁食……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己就唔會買,我食時都有慢慢品嚐。

      刪除
  4. 我都收到, 好味! 包裝好靚亦好貴!

    回覆刪除
  5. 貴嘢,我去巴黎果時都有去巡下舖

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾貴,但香港都開左幾間分店。

      刪除
  6. 睇住呢盒阿仔給EE的朱古力,睇落應該「甜到入心」。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔算好甜,太甜我麻麻咋。

      刪除
  7. 嗯!朱古力通常是男性送給心儀女性的第一份禮物,妳囝囝對妳唔錯,起碼無攞去給女友,而是用來孝敬妳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢未有女朋友,所以咪拎返屋企食囉。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...