煎豆腐


豆腐
真是廉價美食
營養高又多變化
今次試沾上蛋液
將兩面煎香
再用三色椒加榨菜
做個汁放上面
味道令人驚喜
送飯也不錯
簡單的口味
簡單的幸福






27 則留言:

  1. 豆腐唔貴,又有營養,一流食材呀。

    回覆刪除
  2. 前兩天才跟朋友講,豆腐是怎樣煮都好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐及真是蒸煮煎炸都咁好味食。

      刪除
  3. 我懶惰,豆腐多是蒸的😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而少蒸,若蒸我會買超市內一盒盒嘅,始終較滑

      刪除
  4. 好正呀!等我都學下先。

    回覆刪除
  5. 睇見那些顏色便已經很開胃了!

    回覆刪除
  6. 呢度我好少買,要買正宗豆腐又貴又山長水遠。。。。

    回覆刪除
  7. 豆腐又平又有益,我都成日食.

    回覆刪除
  8. 經常煎豆腐,但無你咁多材料

    回覆刪除
  9. 心心至仲意食豆腐架啦!

    回覆刪除
  10. 夏天我哋都多食豆腐!因為菜唔靚呢

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...