素炒三絲


素炒三絲
青瓜 杏鮑菇 甘荀
再加上雲耳
材料
都是從前院
買來的有機蔬菜

呢個炒三絲
既可做餸
又可做素鮮竹卷
味道非常清新
大家不妨試試



24 則留言:

  1. EE,這碟小炒的材料係不同顏色GAR,食不同色的素類食材,可吸收更多不同種類的營養素。這小炒是一個好提議^__^

    回覆刪除
  2. 好耐冇食杏鮑菇啦,我哋賣得好貴

    回覆刪除
  3. 杏鮑菇我度唔係時時有.

    回覆刪除
  4. 我上次整鮮竹卷, 都係用這些材料.

    回覆刪除
  5. 我都喜歡杏鮑菇的爽口!正呀!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...