兩餸一湯[簡易素食]


鹹蛋芥菜湯

在前院
買的有機芥菜
充滿甘香菜味
加隻咸蛋
滾湯已經好好味
芥菜寒涼
要拍一大塊薑煮
寒底之人
不要喝太多
淺嚐便好




南瓜炆雜菌
今次加了茶樹菇
有機茶樹菇
有種特別香味
而且也較爽口
加上雲耳蘑菇
便成
色香味俱全的素菜



再加一碟
香煎素鴨
又一餐
均衡營養
又簡易的素食






26 則留言:

  1. 南瓜是一種好好味的食物。

    如果出去食野有南瓜荔竽煲,我通常都叫。

    回覆刪除
  2. 我好喜歡芥菜湯, 南瓜加埋爽口茶樹菇,雲耳同磨菇,煎素鴨.

    回覆刪除
  3. 鹹蛋芥菜湯我上星期才煲過,方便又簡單

    回覆刪除
  4. 知道芥菜湯涼,以前都可以飲一碗半碗,但係唔知係唔係呢度啲芥菜特別涼,哈我每次飲都肚痛……
    就算一兩蚊一大扎我也飲不起,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食左肚痛咁奇!!寒涼都不會肚痛喎.

      刪除
  5. 原來南瓜同雜菌一齊炆都好食, 有機會試吓~~~

    回覆刪除
  6. 個香煎素鴨好金黃~咁香口實好食呢~

    回覆刪除
  7. 你前院都賣好多品種野啊,有很選擇

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐