雪菜XO醬炒四季豆


在前院買得小蘿蔔
小蘿蔔有長長的菜苗
將菜苗切出來
用鹽醃了
當雪菜吃




醃三四日已經可以食用
我用來加XO醬炊四季豆




據講
四季豆有種毒素
必須煮熟才可食用
食店煮四季豆
會將豆走油
我自已處理方法
是用滾水灼熟
再用配料炒





40 則留言:

  1. 將菜苗切出來做雪菜,物盡其用!

    回覆刪除
  2. 雪菜自醃一定鮮嫩又好味!

    回覆刪除
  3. EE~真係好辦法呀!^~^

    回覆刪除
  4. 四季豆、豆角真係唔可以生食架,蜜糖豆、荷蘭豆又得喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過蜜糖豆、荷蘭豆,我都唔會生食

      刪除
  5. 我果邊賣嘅蘿蔔冇葉架,有咩可以代替呀???

    回覆刪除
  6. 雪菜、四季豆都係我啱食,爽口兼開胃

    回覆刪除
  7. 日本喜愛蔬菜湯, 講可以解毒, 1/4根白蘿蔔, 1/4根蘿蔔葉, 1/2根紅蘿蔔 , 1/4牛蒡, 及一只乾香菇加三倍水煲約一小時飲用.

    不過中國人也聰明, 將蘿蔔葉醃製成雪菜, 食用.

    回覆刪除
  8. 用滾水灼熟健康d!自家雪菜好正!

    回覆刪除
  9. 我記得內地曾經發生過,因為食咗煮唔煮嘅四季豆而中毒嘅事件呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,真係要煮熟D。係喎,小四好耐冇見,你好嗎?

      刪除
    2. 真係好耐無見呢!(^///^)

      刪除
  10. 乾煎四季豆都幾惹味架!

    回覆刪除
  11. XO醬好冶味.....食多碗飯呀 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐