中式牛肝菌湯



朋友送給我一盒
牛肝菌湯湯包
本來預傋煲素湯給兒子喝
但他來去匆匆
根本沒時間飲住家湯
終於是留回兩老享用




湯包內除了牛肝菌
還有意米、乾百合等
另外有四顆無花果
我加了瘦肉紅蘿蔔
煲了兩小時

呢隻牛肝菌
味道非常濃郁
可惜帶點酸
相信是無花果太多了
不過仍然非常好味






42 則留言:

  1. 我最近在超市買了一包牛肝菌特價$70,很香濃,分兩次炒勝瓜!

    回覆刪除
  2. 正呀, 牛肝菌既味道, 我都一樣喜歡架....

    回覆刪除
  3. 好濃郁既湯, 吾放肉入去得嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以架,不過,應該放蜜棗好過無花果。

      刪除
  4. 牛肝菌未試過,真係要買包嚟食下先得啦!

    回覆刪除
  5. 其實牛肝菌係點架, 我都未見過未食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肝菌係啡色,好味架,不妨買來試下。

      刪除
  6. 材料豐富湯濃濃的 , 好味啊 !

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 本來個湯應該係燉架,我覺得煩,所以煲來飲就算。

      刪除
  8. 我都好鍾意用牛肝菌, 好味 :)

    回覆刪除
  9. 我好鍾意飲菌湯; 可惜我有痛風, 故卻步了..

    回覆刪除
  10. 湯包,有晒大部份基本材料,夠晒方便,都市人恩物也。

    回覆刪除
  11. 好足料呀~~一定好好飲呢!^~^

    回覆刪除
  12. 我煮飯有時加D牛肝菌~好香又好好味呢~~

    回覆刪除
  13. 味道一定好香濃.....流口水呀 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐