火腩炆冬瓜




火腩炆冬瓜

在前院買左隻有機小冬瓜

切一半煮個懶人

在燒臘檔買燒肉

好快就煮左

呢款小菜





大家懶懶地時

不妨考慮下呢款

火腩炆冬瓜






37 則留言:

  1. 火腩好正呀!^~^

    回覆刪除
  2. 聞說火腩炆冬瓜是男人至愛!?

    回覆刪除
  3. 燒肉加個小冬瓜就健康好多了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒肉多吃不便健康,簡中食又加瓜菜煮就比較均衡。

      刪除
  4. 我附近無燒肉賣,要整都唔容易呀。

    回覆刪除
  5. 次次如買燒肉返來食唔完,第二日都會買冬瓜返來燜,好味!

    回覆刪除
  6. 愛吃冬瓜炆燒肉,清得厘帶d濃味.

    回覆刪除
  7. 我要煮呢味就唔懶得啦, 要自己整燒腩, 呢邊外面燒啲燒腩唔掂架.

    回覆刪除
  8. YY之前好中意食冬瓜,所以我間中都會煮這個,真的好方便而整。

    回覆刪除
  9. 火腩炆冬瓜...真好容易架

    回覆刪除
  10. 火腩炆冬瓜, 簡單易做, 但火腩好貴喎! \(◔◡◔)/

    回覆刪除
  11. 呢個菜,我都鍾意食,尤其係冬瓜炆時會吸燒肉味。

    回覆刪除
  12. 我返工時的午飯....好多時都會叫....冬瓜火腩飯

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐