初秋的荷花池


立秋後天氣仍然很熱
盼望整天雨後能成秋
天氣涼快起來
。。。
星期天到我家前院買有機菜
並探望荷花,
太陽伯伯笑得燦爛,流浹背
經過小蓮池,
行到荷花池時,
還見有含苞未放的花蕾
同時亦有不少殘荷低垂

竟然意外拍到藍蜻蜓



小蓮池枯乾的蓮蓬



殘荷



綠葉伴著功成躬退的蓮蓬



水面的飄萍



池水污濁變了色




到花兒出場



含苞待放,
互相輝映



‧綠叢中的淡紅



燦爛的紅


等待開放中的


不知下次再訪
花兒還在否


西
坐92
坐1A
便



46 則留言:

  1. 荷花美圖,清新又脱俗!

    回覆刪除
  2. EE ...幅殘荷拍得好靚, 好形.....天氣好, 陽光充沛, 是拍照好時光

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,可是我去得晏,再早點更好

      刪除
  3. 藍蜻蜓與垂下了的蓮蓬是強烈對比呢。

    回覆刪除
  4. 藍蜻蜓好靚呀!不過今年我仲未見到佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過好多次,今次都係無意中影到

      刪除
  5. 回覆
    1. 藍蜻蜓我見過好多次,今次無意中影到

      刪除
  6. 荷花好靚啊! 好似詩中畫意 :)

    回覆刪除
  7. 每一幅都是美景,每一幀都是美圖,靚到讚不絕口!👏👍

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我見過好多次,今次都係無意中影到

      刪除
  9. 錯過咗影白荷的機會添,不過殘荷正係時候.

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 剛過去的星期天沒空過去,一次再去可能都謝了

      刪除
  11. EE, D相片影得好, 帶有國畫味道, 讚!

    回覆刪除
  12. 荷花都謝了! 秋又到喇 ! 日子過得真快 !

    回覆刪除
  13. EE,您把殘荷也拍得很美~ ~}我都希望一雨成秋呀!

    回覆刪除
  14. 影得好靚,妳技術好勁!

    回覆刪除
  15. 枯乾的蓮蓬仍有它的美態,,,LIKE!

    回覆刪除
  16. 藍蜻蜓和荷葉都很好看呢!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...