西貢遊之泰菜


食過甜品
跟著到海傍散步

跟住去食泰菜
呢間小店
坐位不多
門口有兩張檯
天氣涼爽就冇乜所謂
天氣熱就唔好攪



芥蘭炒得不錯
腍度適中
又不會油"淋淋"


青芒果沙律
腰果好香脆
可惜汁料太鹹



青啡喱我不好
受不了那香葉的味道



泰式炒粉絲

酸酸甜甜,好味



估不到蒜蓉包
非常鬆脆可口



泰式燒雞
好好味
大家都好滿意



食物大致都不錯
只是碟子小
雖然裝得滿滿的
其實份量不多
我們因為是食到三擊
並非太肚餓
否則以上食物一定唔夠飽


每人平均消費$88

旺泰特食
西貢有三家
我們幫襯
在麥記隔鄰的小店

西貢親民街16號西貢花園地下5號舖







38 則留言:

  1. EE這天都大飽口福呀!:-)

    回覆刪除
  2. 我也食過旺泰一次,他們煮得很正宗,好辣!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你有興趣同老友大人及囡囡入來試下嘛?

      刪除
    2. 上次我都有和老友大人, 囡囡去食過泰菜, 不過是在尖沙咀哩 !

      刪除
  4. 食足三餐,好犀利呀。

    回覆刪除
  5. 泰國菜味道甜甜酸酸都幾得意 !

    回覆刪除
  6. 我中意食泰式燒雞嫁,不過香港又唔多覺有

    回覆刪除
  7. 好耐無食泰菜啦!搵日都要去食!用細碟裝睇落大大碟,聰明!hahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,若果唔係已經食左兩餐,咁細碟唔夠食

      刪除
  8. 原來西貢都有正宗泰菜, 唔食海鮮可以考慮一試噃~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否正宗我唔識,但西貢除左海鮮,泰菜都好出名

      刪除
  9. 泰菜..好正!

    回覆刪除
  10. 食物賣相唔錯喎 , 我最想食那些蒜茸包 .

    回覆刪除
  11. 唔算貴,睇落煮得幾好咁。

    回覆刪除
  12. 未試過喺西貢食泰菜~通常都係去九龍城多呢~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...