沙蜢魚滾湯


早幾天在街市
買左差不多一斤
沙蜢魚仔
$50蚊

已經話平賣俾我
以前邊使咁貴架


用左一半來滾番茄豆腐


另一半放左入冰箱
昨日買左有機紅莧菜
一於滾魚湯


魚仔好新鮮
加上我滾得兩三碗湯
真係好鮮甜




40 則留言:

  1. 我都喜愛用魚煲湯,簡單又美味

    回覆刪除
  2. 沙鯭魚煲湯, 好鮮甜0架 !

    回覆刪除
  3. 一魚兩湯, 不同口味, 好煮意!

    回覆刪除
  4. 我鍾意番茄豆腐魚湯多D~

    回覆刪除
  5. 我呢邊都有得賣,是去了頭的,現時已比數年前貴了差不多一倍,要賣十一元一公斤,咁都便宜過香港。

    回覆刪除
  6. 魚湯加蕃茄勁正, 我有時會右埋甘荀!!

    回覆刪除
  7. 滚埋得兩三碗一定好甜啦!

    回覆刪除
  8. 兩款魚湯都好味有營養~~ 不過咩魚都愈來愈貴, 煮飯都要費點心思先可以平靚正~

    回覆刪除
  9. 沙蜢魚魚皮粗糙如砂紙,但肉質卻鮮甜。

    回覆刪除
  10. 滾埋咁兩三碗實甜啦! 我呢邊好似唔見有咁細條沙蜢賣呢, 全部大大條去咗頭嚟賣架.

    回覆刪除
  11. 個湯一定好甜,但會多骨ma?

    回覆刪除
  12. 而家冇平魚賣架喇紅衫都$4/兩^0^

    回覆刪除
  13. 我有好幾天入不到Google 呀 •°*❤\(^▽◕。)/
    *゚゚☀早晨+黃昏好*゚゚☁*大家都天天開心萬事得

    回覆刪除
  14. 沙蜢魚細條就用來滾湯, 大條就可起肉來就魚扒.....做" 班塊" !
    正呀 !

    回覆刪除
  15. Cici鍾意飲魚湯,但沙蜢魚未煲過。聽你講咁正,下次試吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙蜢滾湯真係好味架,不過一定要新鮮

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨