日本之行完結篇



五月十四


早上在酒店吃過早餐(包餐)
辦了退房手續
將行李寄存在酒店


便出外乘巴士開始今天行程

前往京都大學參觀


中途下車
往一間専做帆布袋的店舖
逛一逛
店內貨品
價錢不便
我們看了一會
選不到心頭好


繼續行程
步行去巴士站時
發現了這個公廁
外形很特別啊


大學附近
不少學生都踏單車穿梭校園


我們就是參觀大學這座
百周年紀念大樓



在大學飯堂內吃了個午餐


老伴點的咖喱飯
名稱好有趣~校長咖喱
我試左小小
唔對我口味


吃過午餐便回酒店
取李行往京都站
乘長途巴士往[大阪]關西機場


因為乘夜機
尚有空檔
所以到了機場
將李行放在貯物櫃
再乘機場穿梭巴士
往大阪港區的OUTLET 
臨空城逛逛

原來賣的貨品
全是國際品牌
唔合心水
所以逛了一會
便乘車回機場



大阪機場好多食店
我地隨便揀左一間
拉麵店


一個套餐包括
拉麵、餃子、啤酒
另加一碗拉麵
加埋稅2160日圓
品質也不錯
比香港機場便宜



幾日的旅程
很快便完結
希望將來有機會
再遊日本其他地方








38 則留言:

  1. 這個 outlets 的外國貨,貴好多,我只是買了內食比屋企人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到全部都係外國貨,己經唔多想行。

      刪除
  2. *。又係瞓覺覺豬時候.•:。周公子見喇喂*。

    回覆刪除
  3. 好詳細的介詔,日本仔的地方真美及清潔,是不是和南韓有得輝,謝謝..

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係日本是南韓的學習對象,現在韓國有點青出於藍。

      刪除
  4. 我覺得呢個outlet買D嘢唔平呀!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我見到全部都係外國貨,己經唔多想行。

      刪除
  6. 外國名貨,香港多的是,個公厕所好特別.'

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到全部都係外國貨,己經唔多想行。

      刪除
  7. 今次行程豐富, 相信你哋一定玩得好開心, 哈哈, 是否買東西買到唔停手呀?
    至於日本的咖哩係同其他咖哩不同, 在我這邊大學區有間小店子, 賣的咖哩飯很好食, 價錢為配合窮學生, 只賣五至六元, 真很抵吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的日本咖喱也不錯。
      玩得開心,但冇買野

      刪除
  8. 其實每一餐都好豐富, 每餐麵係和食, 係我夢寐以求既事呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本食麵平過香港,你去到一定會開心。

      刪除
  9. 整個行程可以參觀不同特色景點, 好豐富~~ 想問特地去京都大學是因為它的歷史價值?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 京都大學是因為它的歷史價值?一半一半啦,但不去也沒損失。

      刪除
  10. 咁快完結?還以為會有多幾篇呢。

    回覆刪除
  11. 機場食呢餐都唔錯,臨别秋波梗要食多次拉麵啦。

    回覆刪除
  12. 好開心分享到你這個使人羨慕的輕鬆消遙遊 !

    回覆刪除
  13. 呢個行程D伙食都唔錯喎!

    回覆刪除
  14. 真好!兩口子像渡蜜月咁玩幾天,很羡慕!

    回覆刪除
  15. 以前去日本,我會買書和手工藝材料,其他好少買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不會做手工,又不懂日文,所以兩樣都冇買。

      刪除
  16. 日本是旅遊好地方但消費購物是比香港貴d 囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港近年百物騰貴,物價己經用日本拉近左

      刪除
  17. 嗰廁所有點似古墓.....哈哈

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...