曰本行之回到京都



離開奈良
匆匆回到京都
襯還未到黃昏
趕緊去[錦]市場行一轉

[錦]市場賣的都是食物
乾濕貨都有
似香港的街市
不過就比香港街市"企理"


專賣調味料的小店



賣漬物最多


街頭巷尾都"有廟"







京都比較容易見到
著和服的女士
而且多是年青女子
但後來發現有些和服女是A貨
講"煲冬瓜"架



後來我發現一位
真版藝妓的和服女
面上塗得白白
想拍張照或看清楚點
怎知她行得實在太快
我地追唔到呀


唔係講笑
我地真係追左佢幾條
最後還不知所蹤
只係影到背面



最後行左來呢處


聞名的
"花見小路"


呢條古裝街
各國旅客都來逛逛


街道兩旁都是食店
門口睇過
係貴價店
似乎好冷清



這是"鴨河"


河畔也有不少食店



我們過橋坐巴士回酒店


因為行了一整天
想回酒店吃晚飯
不想周圉搵食
怎知酒店餐廳己經收工
就在附近其求搵地方醫肚

老伴的牛扒配咖喱飯



我的是豚肉
每份餐也不到一百港元
不錯呢










42 則留言:

  1. 古香古色的京都我都有興趣逛逛!

    回覆刪除
  2. 估唔到那位著和服的日本女子行得咁快~~ 正宗的和服著起都幾重~~

    回覆刪除
  3. 呵呵,佢可能知你想影佢,所以行快d唔俾你影。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止係我,還有其他遊人,佢行D好o岩,不過,好難想像佢可以行得咁快。

      刪除
  4. 見到真版藝妓都算有緣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可惜佢行得太快,想睇清楚都唔得。

      刪除
  5. 和服女講煲東瓜...真係唔知講乜好, 強國人真係樣樣都要有A貨!

    回覆刪除
  6. 日本藝妓好抗佢我哋影佢0架; 入鄉隨俗, 不要免強人家.. ^0*

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,不過,好難想像佢可以行得咁快。

      刪除
  7. "煲冬瓜"和服女佢哋都係遊客嘛.

    回覆刪除
  8. 你地識坐巴士,咁叻可以周圍去。日本消費真係平過香港架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 京都坐巴士唔算難,去完日本,我覺得香港物價升得好恐怖。

      刪除
  9. 有時諗,日本女人穿和服,就好似中國女人穿旗袍,真的很好看,那麼男人有沒有男和服呢?

    回覆刪除
  10. EE這線行程的景色較有特色,不像東京這城市太現代化了。

    回覆刪除
  11. 花見小路的古裝街模樣、真有點思古幽情呢!如果沒有車子!

    回覆刪除
  12. 我老公好鍾意食嗰D 小食漬物咁~上次去京都買咗唔少~

    回覆刪除
  13. 好古樸的街道,人哋保存得真係好!

    回覆刪除
  14. 好多人都會去京都度租和服嚟着, 我今次去都諗住租嚟玩下, 着住和服嚟行京都, 影下相應該幾特別.

    回覆刪除
  15. 你呢次行程睇嘅嘢好特别,估唔到日本啲嘢可以咁平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去完日本,我覺得香港物價升得好恐怖。

      刪除
  16. 著和服既女子行得咁快, 要妳追佢幾條街, 哈哈...

    回覆刪除
  17. 估唔到~~~著和服D女仔都行幾快!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係親眼見,好難想像佢行得有幾快

      刪除
  18. EE,京都我未曾去過,估唔到又咁平既野食.我記得03年去東京,一碗手打的好清好清,乜都無的拉麵為港幣七十蚊一碗呀.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...