狗仔粉(粉仔)


最近狗仔粉好似幾熱門
唔知人地點做
我呢個做法

非常簡單
將相同份量
粘米粉,糯米粉加埋一齊
熱水(唔好太熱)
將粉搓成團
煲滾清水
再將粉團續D成一條條
一邊一邊放落滾水煮
煮到半熟
再阻撓起隔左水份
放入有料底煮熟
調味便可

湯底材料

冬菇、瘦肉、蝦乾、炸菜、‧煲湯底
可加紹菜
(材料其實可隨個人喜好}


以前做法
好似係用粘米粉
我加糯米粉
係令粉仔較滑
用熱水搓粉






53 則留言:

  1. 好得意wor,我可以素食呀!yummy!

    回覆刪除
  2. 咁簡單?我可以清咗啲粉喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係咁求其,你不妨試下合唔合口味

      刪除
  3. 自己搓?犀利!
    有冇現成買架?

    回覆刪除
  4. EE,我未食過呀!第日試整下先,謝謝好介紹!

    回覆刪除
  5. 睇來都不是太難整喎 , 等我明天試試先

    回覆刪除
  6. 狗仔粉,懷舊食品之一,我好細個嗰陣食過。

    回覆刪除
  7. 屯門有一當好出名, 不過我每次去食都係為佢嘅菜甫而去咋..

    回覆刪除
  8. 正呀...看來不難做!謝謝...嘻嘻...我吃過、未做過....

    回覆刪除
  9. MY █▄ϑVҼ 好姊妹*大家做個開心快活人
    ┏┓┏a Ρpy•♡。・゚゚☆・。☁・゚。゚。☾¤
    ┃┗┛┃. ☼╭════════╮
    ┃┏┓┃。╭╯❥向幸福前進║♥ ˚ •。
    ┗┛┗┛。╰═◎══◎══◎═╯。♩¤♫。♬.♪°
    ♣ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø„♣„ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø♣

    回覆刪除
  10. 未食過,食落似唔似河粉.

    回覆刪除
  11. 經過佐敦見到有狗仔粉食,好想試,原來都幾易整,試下先,XD

    回覆刪除
  12. 与咸湯丸相同,外形好像銀针粉,幼好像上海粗麺,全用粘米粉。

    回覆刪除
  13. 狗仔粉,以前街邊檔有賣的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都家下都無食過呀!不過知道以前在熟食檔有得賣!

      刪除
  14. 似長條形湯丸!

    回覆刪除
  15. 好介紹,而且似乎並不難整。

    回覆刪除
  16. 你個湯底勁鮮甜,而家見到好想食番碗呢!

    回覆刪除
  17. 上年返香港都有食過一次狗仔粉!

    回覆刪除
  18. 我好中意食咁樣的粉仔嫁

    回覆刪除
  19. 好好味,有點似銀針粉嗎?

    回覆刪除
  20. 呢d回憶要好好保留呢!^^

    回覆刪除
  21. 70年代, 那時真係好多人煮這個粉仔做飯餐....我媽媽都常煮這個粉食.....回味中

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐