素炒紅菜頭


從前院買來
一個紅菜頭
非常細小
不想煲湯
試試用作小炒
材料
紅菜頭、杏鮑菇、西芹、黃甜椒
全是有機食物
因為紅菜頭較硬
切條後用滾水灼一會
然後
同其他材料一起炒


這個菜
重點是個獻汁
我加了少許鎮江醋
有點醋香
吃起特別滋味







43 則留言:

  1. 紅頭菜加幾蔬菜煮,又幾特別.

    回覆刪除
  2. 紅菜頭很有益,我地冬天一個月食一,二次。

    回覆刪除
  3. *☆。大家週末愉快★幸福滿載笑盈盈☁⊹早唞喇♦☾¤

    回覆刪除
  4. 我也愛紅菜頭呢 夾沙律時必夾

    回覆刪除
  5. 屋企得我一個鍾意吃醋, 個個都掩住個鼻話好臭呀, 激c~

    回覆刪除
  6. 紅菜頭到你手, 咁就梗會紅過紅運當頭, 大過大紅大紫喇......嘻嘻!!!

    回覆刪除
  7. EE,紅菜頭是否似蘿蔔咁爽口?
    這樣用鎮江醋炒很開胃。

    回覆刪除
  8. 我浄係用嚟煲湯咋,好味。

    回覆刪除
  9. 紅菜頭好有益,煲湯好甜。

    回覆刪除
  10. 我最近買左有機既紅頭菜,廿蚊一斤有一個大一個細,都只係要黎煲湯咋!等我都學下你咁樣炒先!

    回覆刪除
  11. 紅菜頭, 好有營養, 多食有益...!
    但我就少在街市見....真係要多多留意先得..!!

    回覆刪除
  12. 較少吃紅菜頭, 只是偶而煲湯。

    回覆刪除
  13. 炒紅菜頭咪試過炒...等QQ都試吓炒先!^^

    回覆刪除
  14. 我好怕整紅菜頭,好怕染到紅色...

    回覆刪除
  15. 紅菜頭煲湯,做沙律,用來炒未試過.

    回覆刪除
  16. 用來煲湯同做沙律就試過,用來炒餸真係未食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好少食紅菜頭,加些少醋炒,幾好味。

      刪除
  17. 以前油麻地街市成日都有好平賣, 宜家呢邊就又少又貴, 我都好耐無食.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...