魚滑紫菜湯


魚滑紫菜湯

年尾時
買了些少天然野生紫菜
這種由艇家從海上
撈起曬乾的紫菜
一年才有一兩造

雜貸檔主跟我說
這年就只有這一造
艇家今次交得很少貨
很快就售罄
因為我留了下電話
所以才及早買到

今次加了自家做的魚滑
有機番茄和甘筍
紫菜非常爽口
加上配料,啖湯好好味



30 則留言:

  1. 紫菜好味,加左咩嘢做魚滑呢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 不用客氣,你送給我的禮物很合用,謝謝你。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我好懶,用攪拌機做咋,若果唔係咁高要求,都幾好架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 紫菜好味架,至於野生紫菜,可惜你返來時唔o岩季節。

      刪除
  5. 好想食呀!未試過有機紫菜,我通常加魚皮餃。

    回覆刪除
  6. 紫菜湯好飲,但會有好大腥味,同有啲鹹……
    魚滑再加些魚腐就最合拍了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻又唔覺佢腥,魚腐我唔識整。

      刪除
  7. 回覆
    1. 野生紫菜有季節限制,係難買架。

      刪除
  8. EE,這個湯妳做得好豐富呀!

    回覆刪除
  9. 這個紫菜....一定好香海洋的味道 ! 是別有風味的啊..!

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...