龍苑~點心自助餐



[龍苑]


是尖沙咀金域假日酒店內的中式餐廳
一向口碑不錯
屬高級食店
星期六日設有點心自助餐
即任點任食的意思
老伴有張優惠券
於是去食番餐
自助養分兩時段

我們選擇第一輪
由11時至1時
此時客人不多


先來一碟齋菜腸粉
唔夠熱
印象大打折扣
內容也不理想


每人送一隻灌湯餃
現在我飲茶是不點罐湯餃
因為完全唔係果回事

呢個其實只係"湯+餃子"
估不到這裏也淪落了


蝦餃做型都走晒樣


以前這裏的鮑汁鳳爪好出名
聽說因師傅退休冇再出


後面是青瓜海蜇
看那碟椒鹽豆腐
連放也沒放好


燒賣較為似樣


煎埋仔算不錯


呢兩粒流沙包最離譜
不但冇流沙
個皮重"韌韌地"
好明顯係返叮


還好這個綠豆沙和紅棗糕
都"熱辣辣"
而且味道不錯



自助餐原價$225再加一小費
找數要每位$250以上

優惠券八五折免加一
都差不多$200元一位

呢餐真係好失望
若果如此貨色
我不如去幫襯
X香集團





50 則留言:

  1. 回覆
    1. 稻香集團有較好也有好差,但價錢抵嘛。

      刪除
  2. 真的不是酒店級水準!

    回覆刪除
  3. 點心款式未為特色,唔值呢個價!

    回覆刪除
  4. 睇你給他的評語,每位250元真的不值啊!

    回覆刪除
  5. D包翻叮,又真係過份左d。

    回覆刪除
  6. 仲差過一般酒樓,可能啲貨係買番黎架

    回覆刪除
  7. 各行各業難請人,有人返工冇得追,酒店也如是,食得起都是這樣.

    回覆刪除
  8. 罐湯餃唔係個餃中間有湯架咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家睇怕都冇呢種灌湯餃啦,所以唔使再點呢個

      刪除
  9. 酒店就是酒店不是中式茶楼,点心水準一定欠水準 ?晚宴更差全是鐘点,替工 去做一枱戲 ?

    回覆刪除
  10. 我食得不多, 所以我不會參與這些自助美食, 而且好有機會是將價就貨的, 那便不值啦......

    回覆刪除
  11. 多年前在金域假日酒店飲喜酒,菜餚也一般,但價錢比酒樓貴得好多!

    回覆刪除
  12. 都奇怪.. 星期六, 11 時至1 時; 此時客人不多.. ??? 仲每位$250
    謝巧分享 !!

    回覆刪除
  13. 有幾樣唔掂就真係唔駛再幫襯喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係好少幫襯,試過咁更加唔會再幫襯。

      刪除
  14. 蝦鮫和灌湯餃的造型真是很核突喎。湯汁在內的灌湯餃, 不知現在還有多少年輕人知道有這種食品呢? 我家飲茶, 碼頭從來不准我光顧美心,頂多一年去一兩次高級茶樓見識一下, 他認為中式食店的點心部價錢與品質是沒有必然關係的。所以我們一般只去海洋, 海港這類級數的茶樓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地其實都冇乜幫襯呢類食店,因為消費高,但呢間以前口碑幾好,今次見有優惠就試下,但估唔到係咁。

      刪除
  15. $250一位真係唔價,學妳話齋去稻香好過,我樓下間稻香食物同服務都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,稻香集團都有一些水準唔錯店舖架。

      刪除
  16. MY █▄ϑVҼ .好姊妹•´*☁`黃昏好+早晨♦・゚☼ ・゚☀•・゚
    週末平安喜樂...笑嘻嘻...窩心錫錫又快樂抱抱每一天

    回覆刪除
  17. 做遊客生意喇咁嘅價錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我昨天所見,望落幾乎係本地人。

      刪除
  18. 點心賣相真係好麻麻喎 , 我仲以為酒店水準會好啲添 .

    回覆刪除
  19. 又貴又唔掂! 試過幾廿蚊的點心自助餐, 食物至少是熱的.

    回覆刪除
  20. 分分鐘d 點心係大陸運黎~黎到就咁蒸熱咋~

    回覆刪除
  21. 賣相可以,原來品質唔及格?

    回覆刪除
  22. 都幾貴, 呢個價錢去其他酒樓可以食得好D.

    回覆刪除
  23. 呢個價錢去龍皇好得多!

    回覆刪除
  24. 咁既酒店貨色好唔掂啫.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...