湯浸三文魚

早前看到blog友
梁太食譜
做蔬菜浸三文魚
剛好雪櫃有三文魚
於是照跟她的方法
但因口味不同
我用的材料和調味料
有些分別
我用急凍魚扒
原食譜應該係新鮮魚


我用黑醋做汁
我愛酸酸甜甜的味道



蔬菜材料有
番薯、番茄、椰菜、紅蘿蔔
將蔬菜煲"淋"
下鹽調好味
將三文魚放入鍋內
滾幾分鐘再焗一會便可
三文魚生程要跟自已喜
留意時間



天寒地凍
大家真係要注意保暖
祝大家身體健康







42 則留言:

  1. 咁樣整好呀,有魚有菜有湯。

    回覆刪除
  2. 又可以送飯,又有湯飲,正呀!

    回覆刪除
  3. 我係街市買到新鲜三文只魚,價錢同冰鮮差不多,多數蒸喱食,幾好味.
    黑醋汁都很不錯,三文魚更好味,蔬菜湯營養豐富方便.我也愛吃.

    回覆刪除
  4. 其實我用的都係急凍魚! 不過我用魚腩部位, 成舊肉可能容易啲處理

    回覆刪除
  5. 我鍾意飲熱湯~家下咁凍~飲碗熱湯就最啱呢~!

    回覆刪除
  6. 我都睇左梁太食譜, 呢個煮法好出色呢!

    回覆刪除
  7. 嘩....EE廚神, 碟碟餸菜都好看好味好食.呀..!!,

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬日,你咪笑我,blog界烹飪高手雲集,我都係跟佢地學野咋

      刪除
  8. 可能凍開個底,升返到十幾度都仲好似幾凍下。

    回覆刪除
  9. 呵呵 , 呢味簡單易煮啱我喎 , 我諗蔬菜吸入魚汁一定好好味嘞 .

    回覆刪除
  10. 天寒地凍食煲仔菜夠晒威係勢暖喇

    回覆刪除
  11. 呢個餸好簡單, 又有湯飲, 正

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐