舊式屋邨酒樓


彩虹村是香港最早期興建的公屋之一
第一期在1962年入伙

村內有一酒樓
開業至今49年

那天是我和老伴一次光顧




下午二時多
已經過了午飯時間
食客較為稀疏
舊式佈置
員工多是上了年紀



牆上貼滿關於酒樓的照片


咸魚蒸肉餅飯
有舊時味道
很合我口味
約$3x元



枝竹火腩飯
也不錯
約$3X元



這裏水滾茶靚
價錢經濟
食物味道不錯
有機會會再去
試下點心或其他食物



62 則留言:

  1. 我呢頭又係有間舊式茶樓,但咁多年都入唔到去食,因為總有班忠實'擁等'長坐,完全無位,所以只好買外賣。好中意技竹火腩隻懷舊碟呢!

    回覆刪除
  2. ☆my █▄❤VҼ 好姊妹*ღ¨゚*❀
    ¸.*¨¸.•*¨*✿我行完街吃飽回家喇喂•*¨*ʚïɞ„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ¤☁♦⊹話咁快又晚安喇喂☆*☁¤甜夢安睡★。.❉•:。。
    っˆヮˆ)っ•:。*░H░A░P░P░Y░•*¨*░星░期░四░•*¨*♡
    ▓─▄██▄──▄██▄───▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
    ▓▐█░████████▌─███████───▄▀
    ▓─██▒███████──▀█████▀▀▄▀¸.•*¨*❤
    ▓──▀██████▀─────▀█▀¸.•*¨*❤
    ▓────▀█▀。.♪°•♩¤⊹♫*•。♬.❉•。2Ѽ13聖誕快樂¸.•*¨❦
    ▓.▄▅▆██▇▇▇▆▆▅▅▄▃▃▂▂▃▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
  3. 我都經過過這間 很懷舊呢^^

    回覆刪除
  4. 可以唔倒閉已十分難得,畢竟差不多五十年了,有好多屋邨不是重建就是沒有了,又或被更大或更靚的取代,這已是司空見慣的事,我真幸運能再看到這金碧招牌,兒時我常到彩虹邨那裡的教堂,所以我記得有這酒家。

    回覆刪除
  5. 金碧酒家是我地FAMILY FRIEND, 我細個成日去架。

    回覆刪除
  6. 細個時時都去彩虹村. 唔知有冇去過金碧酒家.

    回覆刪除
  7. 維持到49年,真係超唔容易架,要靠各街坊既支持至得。

    回覆刪除
  8. 我都未去過彩虹村, 依家煮得有誠意的酒家好少有了, 真係要支持下.

    回覆刪除
  9. EE,我細個住係彩虹村,你幫襯的金碧酒家留下很多很多我的脚毛.

    回覆刪除
  10. 我好耐之前番工會在彩虹轉車, 又唔覺有呢間野喎
    反而有時會去一間粉麵店

    回覆刪除
  11. 沒記錯的話,有親戚住在金碧樓,可能細個時都去過呢間飯店。

    回覆刪除
  12. 我表姐住喺彩虹邨,細個成日去佢屋企玩,估唔到仲未拆喎。

    回覆刪除
  13.  我也吃過炒粉麵,OK架

    回覆刪除
  14. 未去過這家酒家,招牌名稱用中式寫法,由右至左,便知是舊式!祝生意興隆.

    回覆刪除
  15. EE...我80年代都有去這間金碧酒樓食飯...!! 現在就冇去過了.

    回覆刪除
  16. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  17. 彩虹邨,過去東華每年籌款,都是第一的,金碧功不可沒,三天任食,全數捐作善款‧

    回覆刪除
  18. 天寒地凍食飽快步回家...溫暖又舒服..留在家裡好呢
    ¤Ѽ`窩心錫錫又快樂抱抱周公子喇喂¤Ѽ`♥ ˚ •。\(*⌒▽◕)/

    回覆刪除
  19. 遲D可以申請列為古跡了!

    回覆刪除
  20. 歷史悠久茶樓已買少見少了 , 希望多些人幫襯讓他能繼續做落去 .

    回覆刪除
  21. 去呢度好過去果D假懷舊餐廳多多聲!

    回覆刪除
  22. 搭車好多時經過彩虹村~但係真係冇試過踏足呢個地方呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 彩虹村冇野睇,冇需要冇事都唔入

      刪除
  23. 懷舊嘢越見越少,而且依家屋村俾晒領匯管理,開咗近50年仲生存到真係難得

    回覆刪除
  24. 這類酒樓買少見少,特別是隨時俾業主加租迫走。

    哈,我未到過類似酒家食點心,行過見到入去體驗下都好。

    回覆刪除
  25. 價錢仲好抵食添呀,D飯咁多既
    真係好難得仲有咁度

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...