素豆腐蓉



照片是早幾天
在西貢拍攝
這種大餅罐
己經好久不見
有點懷舊味道
我即時幫襯買左包麥餅乾
好脆口




明天是週末
今天還是上班日
返到家有乜煮乜



用左以上材料
切粒粒--(切得越細越好)
做左以下o既
大小朋友都o岩食
素豆腐蓉


加碟青菜

清清地又一餐


呢兩日中午在外用餐
多肉少菜
所以晚飯唔再煮




39 則留言:

  1. 呢個簡單又惹味,睇到都正,好似麻婆豆腐!

    回覆刪除
  2. 我老伴唔食辣,所以唔做麻婆豆腐,但呢個都好味架.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我可以唔食肉,但又不是素食者.

      刪除
  4. 我都係, 晚飯在家煮時, 是菜多, 肉少....唔好食咁肥膩呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啦,因為在外食,都是菜多肉少。

      刪除
  5. 好鐘意食個D懷舊餅,不過依家買少見少了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,原來呢D現在食都覺得好正呀.

      刪除
  6. 呢D餅乾, 油麻地街市仲有兩檔. 不過我好懷念以前唔係一包包包好晒的, 選了一款, 可以試食, 通常賣餅的都會多給兩塊我地細路仔, 好開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來油麻地有呀,現在的細路就未必喜歡食呢D餅.

      刪除
  7. 好耐冇見過懷舊餅乾, 係咪有水泡餅、花占餅之類?~~

    回覆刪除
  8. 出外食得多 我自家煮也會清淡一點呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,香港人常常出外用餐,少菜多肉,自已煮真係要清D.

      刪除
  9. 呢味素豆腐蓉睇落唔錯喎...味道都一定好好食啦...是吧...

    回覆刪除
  10. 我見有啲水泡餅呀,好少見用呢啲大餅罐嚟裝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有個婆婆,話好耐冇見啦,所以買左兩包.

      刪除
  11. 回覆
    1. 呢個o岩素食者,因為有多種顏色.

      刪除
  12. 素豆腐蓉個賣相都唔錯WO

    回覆刪除
  13. 在咪咪處找到你了 , 又再見了 , 現道晚安先

    回覆刪除
  14. 阿蘇你好呀,見番你真好.

    回覆刪除
  15. 很久沒有見懷舊餅乾罐。

    回覆刪除
  16. EE,我都好想食呀!味道應該唔錯,而且又無我唔多鍾意食既肉類,你煮嘢既諗頭都好叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮D野都好簡單易整,你都可以做架.

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐