蝦乾小木耳炒青瓜


祝各位中秋節快樂!


在街市買左本地青瓜

菜販說道可生食
我試過涼拌也很清甜爽口


今次不再涼拌
攪攪新意思

呢隻野生小木耳
相片中係浸發之前之後對照



再加蝦乾炒
調味料
適量鹽、香醋、‧糖
若果愛吃辣可加紅辣椒
吃素者可減去蝦乾


我覺得真係唔錯
好清新開胃


52 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁好容易咋,買條洗乾淨就食得.

      刪除
  2. 簡單易做又好味◕‿◕

    回覆刪除
  3. 係唔係有机的呢?今晚老伴有冇陪妳呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係有機,不過係本地農場種,今日佢冇假放呢.

      刪除
  4. 浸發左差咁遠既,生食未試過...下次買黎試下先
    唔知會唔會好勁草青味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個生食都好清甜同爽口,我炒時都係生生地,太熟唔爽口。

      刪除
  5. 中秋節快樂!
    清新口味啱我喎,我又跟不過我唔食蝦乾0既.

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂!
    唔食蝦乾就咁素食都好味

    回覆刪除
  7. 個樣好似翠玉瓜呀,蝦乾好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻係本地種o既青瓜,蝦乾好冶味

      刪除
  8. 中秋節快樂! 老DAD都買過這種野生木耳比我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂! 呢隻小木耳都幾爽口.

      刪除
  9. 中秋節快樂~~
    想食蝦乾添.

    回覆刪除
  10. EE, 追月愉快. E個餸簡單得嚟又健康! D野生木耳發到咁大隻, 真估唔到.

    回覆刪除
  11. EE...中秋快樂
    EE煮, 就一定好味過我煮...!

    回覆刪除
    回覆
    1. 假日愉快!咁又未必,每個人口味唔同嘛.

      刪除
  12. 乜唔係所有青瓜都可以生食既咩? 我呢邊好少人會煮青瓜架,都係生食多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有D本地青瓜用來炒肉食架,但其實都可以生會食.

      刪除
  13. 呢款清甜爽口,讚!
    EE廚藝了得,幾時出食譜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,你過獎啦,我煮野好求其咋.

      刪除
  14. 我也不時煮這個, 不過我落的是櫻花蝦.

    回覆刪除
  15. 我家沒櫻花蝦,信手拈來只有蝦乾.

    回覆刪除
  16. 今日入到西貢先醒起...早知搵定你落嚟 tea 一 tea....

    回覆刪除
  17. 哈哈,你下次入來記得預早通知我,靚婆婆入親來都搵我 tea一tea 架.

    回覆刪除
  18. Your cucumber looks like a hairy squash. Ours are longer and darker.

    回覆刪除
  19. 呢個係香港種o既本地貨,同我地食開的唔同樣,但係爽口多汁,唔錯架.

    回覆刪除
  20. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  21. 原來本地青係咁樣,我以為係有刺果d tim
    ee,補講中秋節快樂..haha

    回覆刪除
  22. 多謝Mary,本地青瓜清甜爽口,你不妨買來試下,做素食唔錯架.

    回覆刪除
  23. 青瓜爽口, 夏天食都不錯呀!

    回覆刪除
  24. 蝦乾很惹味! 我有時會把大蝦乾蒸一蒸做零咀, 寶貝很愛吃:P

    回覆刪除
  25. 蝦乾做零食真係唔錯喎,寶貝真識食.

    回覆刪除
  26. 中秋節~~我喺家到吃飯~晚上喺公園行一陣~咁又過咗個節lu!~

    回覆刪除
  27. 哈哈,有冇同姨甥仔玩燈籠呀?

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐