啟德郵輪碼頭

九月廿一日  星期六
打風前夕
天氣又熱又曬
適值啟德郵輪碼頭
開放兩天
讓市民大眾參觀
我和老伴一於唔執輸
去八卦一番

等侯入境大堂
早上參觀人士
不算擠擁


原來開放日
有旅行社在此
設置攤位
宣傳郵輪旅遊



侯船室


碼頭上蓋
有個空中花園
可以望到港島及九龍半島


考考大家眼力
睇睇你地認得多少地方














參觀完可坐穿梭巴離開



其實整個碼頭
尚未完工
當碼頭正式完工
空中花園
會開放作公眾休憩用地









49 則留言:

  1. EE,我係路痴,邊度打邊度無咩可能認得出,這裡環境好似幾舒服喎!

    回覆刪除
  2. 呢度係以前啟德機場跑道,現在起左個新o既郵輪碼頭,還來完全起好架.

    回覆刪除
  3. 謝謝分享。他朝正式開放時要去看看。

    回覆刪除
  4. 對呀,拍攝香港景色不錯.

    回覆刪除
  5. 郵輪碼頭可算是打造成為香港與九龍觀賞景觀平台!

    回覆刪除
  6. ·♡ *幸好。.❉•天氣好•*❣開心無限 Fun\(⌒▽⌒)/
    *¨❉天天開心的心情延續到每一天•°開心萬事得•°
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃快┣━┫好┣━┫情┃
    ┗━┫樂┣━┫心┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:
     ☆   :   ☆
    ✿♦ღೋ✿♦ღ✰★ღೋ✿¸„ø¤º°¨ʚïɞ

    回覆刪除
  7. 空中花園>>第日咪多個地方睇煙花?!

    回覆刪除
  8. 有得預先睇下郵輪碼頭幾好喎, 奧地利講得啱呀, 去空中花園睇煙花好過去尖咀同人逼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個空中花園景觀好闊,睇煙花應該好正

      刪除
  9. 有得預先睇下郵輪碼頭幾好喎, 奧地利講得啱呀, 去空中花園睇煙花好過去尖咀同人逼.

    回覆刪除
  10. 我以為妳坐遊船去遊阜tim

    回覆刪除
  11. 謝謝EE去八卦一番,讓我等Blog友也可從你的相片中八一八,開開眼界。^^

    回覆刪除
  12. 近年時興坐郵輪旅遊, EE有興趣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我興趣不大,不過,有得去又無妨.

      刪除
  13. 回覆
    1. 不用客氣,香港填左好多地方,多左好多新建築物。

      刪除
  14. 啟德郵輪碼頭的設計不錯,不過我覺得要賺錢,除了完善的郵輪碼頭設施外,還需大量招待各地豪客的賭船。

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 碼頭重未完工架,空中花園景觀好開揚.

      刪除
  16. 咁快就到此一遊, 交通方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 德福有條小巴專線去,更有停車場.

      刪除
  17. 打風前果日勁熱, EE你好勁呀!
    咁你會有興趣坐郵輪去旅行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在第一日去左咋,個日真係幾熱.
      我對坐郵輪興趣不大,不過,有得去又無妨.

      刪除
  18. 回覆
    1. 哈哈,咁多新建築,我地都要考眼力呀

      刪除
  19. 得閑來參觀瀏覽下我們啦。

    回覆刪除
  20. 多謝分享!有機會都去行吓先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,你下次若果暑假返來應該己經整好

      刪除
  21. EE...真快手, 咁快就去埋咁新的影點囉....勁呀 !

    回覆刪除
  22. 過多兩年都有興趣試下既!

    回覆刪除
  23. EE晚安!多謝分享!帶我地參觀郵輪碼頭。

    回覆刪除
  24. 仲未全面開放架,遲下開放先去啦.

    回覆刪除
  25. 我們是同一天去, 空中花園很美, 是一個難得的觀景台。 我看了一個很壯觀的日落。

    回覆刪除
  26. 看到日落真好,我是早上去的.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨